پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

به دنبال استقبال گسترده مشتریان صورت گرفت

انجام بیش از ٢ میلیون تراکنش در روز توسط خودپردازهای بانک صادرات

خبرهای بانکی-به دنبال استقبال گسترده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران میانگین روزانه تعداد تراکنش های انجام شده توسط دستگاههای خودپرداز این بانک از مرز ٢ میلیون تراکنش گذر کرد.

به دنبال استقبال گسترده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران میانگین روزانه تعداد تراکنش های انجام شده توسط دستگاههای خودپرداز این بانک از مرز ٢ میلیون تراکنش گذر کرد.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی(نیوزبانک)،این بانک به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش هزینه ها، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی بر روی دستگاههای خودپرداز را در اولویت قرارداده که این امر استقبال هموطنان را به همراه داشته به گونه ای که در خلال مهرماه سالجاری بیش از٦٤ میلیون و ٤٧٤ هزار تراکنش موفق مالی بر روی این دستگاهها انجام شده است.بر اساس این گزارش هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.

گفتنی است این بانک نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ٤ هزار و ٧٦٩دستگاه خودپرداز در سراسر کشور اقدام نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود ٢ میلیون و ١٤٩ هزار تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش ها شتابی می باشند را با موفقیت انجام دهند.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران با ٢٦٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٣٨٧ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤٥٤ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۹/٠٨

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!