پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در تداوم اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد

معاون نظارت و بازرسی بانک انصار با مشتریان و کارکنان گفتگو کرد

خبرهای بانکی-درگفتگوی تلفنی آقای ابراهیم محمدی معاون نظارت و بازرسی بانک انصار بامشتریان وکارکنان، که صبح روز سه شنبه ۱۹ آبان در مرکزخدمات مشتریان انجام شد، مشتریان وکارکنان بانک انصار به ارایه دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای خود در حوزه نظارت وبازرسی و مسائل خود پرداختند و همزمان سئوالات خود را در این حوزه مطرح کردند.

درگفتگوی تلفنی آقای ابراهیم محمدی معاون نظارت و بازرسی بانک انصار بامشتریان وکارکنان، که صبح روز سه شنبه ۱۹ آبان در مرکزخدمات مشتریان انجام شد، مشتریان وکارکنان بانک انصار به ارایه دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای خود در حوزه نظارت وبازرسی و مسائل خود پرداختند و همزمان سئوالات خود را در این حوزه مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی(نیوزبانک)،آقای ابراهیم محمدی معاون نظارت و بازرسی براساس زمانبندی اعلام شده از ساعت 10 بامداد روز سه شنبه در مرکز خدمات مشتریان حضور یافت و ضمن شنیدن دیدگاه ها، نظرات وپیشنهادهای تماس گیرندگان و گفتگوی مفصل با تعدادی از تماس گیرندگان، به سئوالات آنان در حوزههای تخصصی پاسخ داد.

براساس این گزارش، آقای ابراهیم محمدی درحالی به سئوالات تماس گیرندگان پاسخ داد که مهمترین عناوین مطرح شده :پشتیبانی کارتخوان فروشگاهی ، برخورد مسولین شعب ، عملکرد کارکنان شعب وسقف پرداخت تسهیلات بوده است .

شایان ذکراست که طرح گفتگوی تلفنی مشتریان، مدیران وکارکنان بانک انصار با مدیران ارشد تحت عنوان گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد از صبح روزچهارشنبه 13آبان در مرکزخدمات مشتریان با گفتگوی آقای سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات آغاز شده و تا 28 آذرماه و گفتگوی آقای فروتن قائم مقام بانک انصار به پایان می رسد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٨/۲٤
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!