پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

درطرح گفتگوی بی واسطه انجام شد;

گفتگوی تلفنی ومستقیم جانشین معاونت منابع بانک انصار

خبرهای بانکی - جانشین معاونت منابع انسانی و آموزش درطرح گفتگوی بی واسطه گفتگوی تلفنی ومستقیم با مشتریان انجام دادند. درگفتگوی تلفنی آقای محمدمهدی ناصح جانشین معاونت منابع انسانی و آموزش بامشتریان وکارکنان، که صبح روز شنبه 16آبان در مرکزخدمات مشتریان انجام شد، اجرای طرحگفتگوی مدیران ارشد بانک انصار بامشتریان و مدیران وکارکنان ادامه یافت.

جانشین معاونت منابع انسانی و آموزش درطرح گفتگوی بی واسطه گفتگوي تلفني ومستقیم با مشتریان انجام دادند. درگفتگوی تلفنی آقای محمدمهدی ناصح جانشین معاونت منابع انسانی و آموزش بامشتریان وکارکنان، که صبح روز شنبه 16آبان در مرکزخدمات مشتریان انجام شد، اجرای طرحگفتگوی مديران ارشد بانک انصار بامشتریان و مدیران وکارکنان ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، آقای محمدمهدی ناصح براساس زمانبندي اعلام شده از ساعت 10 بامداد روزشنبه در مرکز خدمات مشتريان حضور یافت و از طریق تلفن از ديدگاه ها، نظرات وپيشنهادهاي تماس گیرندگان آگاه شده وضمن گفتگوی مفصل با 8 تن از تماس گیرندگان به سئوالات آنان در حوزههاي تخصصي پاسخ داد.

براساس این گزارش، به علت ضیق وقت و کثرت تماس ها، جانشین این معاونت شماره تلفن نزدیک به 90 تن از تماس گیرندگان را اخذ و مقررگردید که به نوبت با آنان گفتگو کند.

شایان ذکر است که طرح گفتگوی تلفنی مشتریان، مدیران وکارکنان بانک انصار با مدیران ارشد این بانک از سال گذشته به مرحله اجرا درآمده وپس ازریاست اداره کل بازاریابی وتبلیغات ، جانشین معاونت منابع انسانی دومین مدیرارشد بانک است که با مشتریان و کارکنان به صورت بی واسطه گفتگو می کند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٨/۱٧
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!