پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بیمه ما در دیدار با مدیرعامل بیمه ملت؛

آموزش سرمایه‌گذاری است نه هزینه

خبرهای بانکی - مدیر عامل بیمه«ما» در نشستی با دکتر حجاریان مدیر عامل بیمه ملت ضمن تاکید بر نقش توسعه آموزش و فناوری اطلاعات در صنعت بیمه گفت: باید توجه داشت که آموزش سرمایهگذاری است نه هزینه . و در صنعت بیمه بیش از هر چیز مشکلاتی ناشی از عدم آموزش درست احساس می شود.

مدیر عامل بیمه«ما» در نشستی با دکتر حجاریان مدیر عامل بیمه ملت ضمن تاکید بر نقش توسعه آموزش و فناوری اطلاعات در صنعت بیمه گفت: باید توجه داشت که آموزش سرمایهگذاری است نه هزینه . و در صنعت بیمه بیش از هر چیز مشکلاتی ناشی از عدم آموزش درست احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، مدیران عامل شرکتهای بیمه «ما» و ملت به منظور تعامل بیشتر شرکتهای بیمهگر و بررسی مسائل صنعت بیمه دیداری دوستانه داشتند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دکتر مسعود حجاریان ضمن اشاره به آنکه توسعه بیمه، توسعه اجتماعی و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد بر تعامل هرچه بیشتر بیمهگران تاکید کرد .

همچنین مجید صفدری مدیرعامل بیمه«ما» عدم آموزش درست را یکی از مشکلات صنعت بیمه دانست و تاکید کرد: باید توجه داشت که آموزش سرمایهگذاری است نه هزینه. و در صنعت بیمه بیش از هر چیز مشکلاتی ناشی از عدم آموزش درست و به تبع آن پشتوانه سازی در منابع انسانی احساس میشود. بیمهنامه یک کالای ناملموس و پیچیده است.بنابراین باید اصول مذاکره، مشتری مداری و تشریفات و.. را بدانیم وآنها را آموزش دهیم. شبکه فروش و نیز تمامی فعالان صنعت بیمه باید این اصول را فراگیرند.

وی همچنین در خصوص اهمیت نقش فناوری اطلاعات در صنعت بیمه گفت: با وجود زیرساختهای ارتباطی گسترده در دنیای امروز و بهرهگیری از آن میتوان در بخش خدمات بیمهای اطلاعات را به صورت لحظهای و با سرعت بالا جابه جا نمود. و به راحتی میتوان با ایجاد پایگاه دادههای اطلاعاتی قوی از رشتههای بیمه و مشتریان این صنعت با داده کاوی، تحلیلهای آماری، تهیه گزارشهای مختلف، بررسی ریسک توانگری مالی و.. را دقیق و شفاف انجام داد.

مدیرعامل بیمه «ما» همچنین با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در جلوگیری از تقلب در صنعت بیمه و کاهش ضریب اشتباهات انسانی که از معضلات مهم به شمار میرود گفت : اتصال شرکتهای بیمه به یکدیگر و ایجاد منابع اطلاعاتی متمرکز از راهکارهای جلوگیری از تقلب است ضمن آنکه با شناسایی مشتریهایی که در فهرست سیاه شرکتها قرار دارندمیتوان از صدور بیمهنامه برای آنها جلوگیری کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٨/۱٦
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!