پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

طرح گفتگوی بی واسطه بانک انصار

خبرهای بانکی - اجرای برنامه های راهبردی توسعه مشتریگرایی بانک انصار، از تاریخ 13 آبان الی 28 آذر، معاونین و روسای ادارات کل به صورت مستقیم با مشتریان وکارکنان این بانک گفتگو می کنند تا به سئوالات آنان پاسخ دهند.

در راستای اجرای برنامههای راهبردی توسعه مشتریگرایی بانکانصار، از تاریخ 13 آبان الی 28 آذر، معاونین و روسای ادارات کل به صورت مستقیم با مشتریان وکارکنان این بانک گفتگو می کنند تا به سئوالات آنان پاسخ دهند.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، مرکزخدماتمشتریان این ادارهکل، طی اطلاعیهای از اجرای برنامه گفتگوی مستقیم معاونین و روسای ادارات کل خبر داده و اهداف این برنامه را پاسخگویی شفافتر وموثرتر، طرح انتظارات مشتریان، رفع مشکلات و مسائل مبتلابه اعلام کرده است.

در اطلاعیه این مرکز، همچنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس 096300 و براساس جدول زیر انجام می شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٨/۱۱
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!