پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر:

خدمات دستگاه‌‌های خودبانک شهر(VTM)افزایش می یابد.

خبرهای بانکی - مدیر امور فناوریاطلاعات بانک شهر از افزایش خدمات دستگاههای خودبانک(VTM) خبر داد و افزود: تا پایان این هفته، امکان ارائه سرویس در 29نقطه پیشبینی شده در سطح کشور قابل اجرا و بهره برداری است.

مدیر امور فناوریاطلاعات بانک شهر از افزایش خدمات دستگاههای خودبانک(VTM) خبر داد و افزود: تا پایان این هفته، امکان ارائه سرویس در 29نقطه پیشبینی شده در سطح کشور قابل اجرا و بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانکی، مهندس مسعود خاتونی، مدیر امور فناوریاطلاعات این بانک با اشاره به راهاندازی دستگاههای خودبانک(VTM) از اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: این دستگاه در واقع شعبهای از بانک شهر است که تمامی خدمات بانکی را به صورت 24ساعته ارائه میدهد و مشتریان میتوانند سرویسهای بانکی موردنظر خود را از طریق این دستگاهها دریافت کنند.
وی افزود: با راهاندازی این دستگاه در هر مکانی خارج از شعب به ویژه در اماکنی که شهروندان تردد بیشتری دارند، خدمات بانکی ارائه میشود.
خاتونی با اشاره به راهاندازی 29دستگاه خودبانک در سطح کشور خاطرنشان کرد: این دستگاهها در 17نقطه عملیاتی شده و قابلیت ارائه سرویس دارد و عملیات زیرساخت لازم برای 12نقطه دیگر اعم از نصب و راهاندازی انجام شده است و در حال تحویل نهایی به شعبه مجازی است.
به گفته مدیر امور فناوریاطلاعات بانک شهر، تا پایان این هفته در همه 29نقطه پیشبینی شده، این دستگاهها راهاندازی و قابل بهرهبرداری خواهند بود.
خاتونی با اشاره به سرویسهای قابل ارائه در این شعب تصریح کرد: افتتاح حساب حتی برای مشتریانی که در بانک حسابی ندارند و زیرمجموعههای آن مانند حساب کوتاهمدت، بلندمدت و ...، احراز هویت به صورت کامل از طریق کارت شناسایی، اسکن مدارک و تایید هویت از طریق راهبر مستقر در کیوسک شهرنت، از خدماتی است که به وسیله دستگاههای خودبانک ارائه میشود.
وی در ادامه اظهار کرد: همه این اقدامات در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی است تا مشکلی به لحاظ احراز هویت وجود نداشته باشد.
مسعود خاتونی، افزود: همچنین با ارتباط آنلاین با ثبت احوال، مشخصات سه جلدی و تصویری مشتری کنترل میشود.
خاتونی در ادامه گفت: در روزهای آتی دو سرویس اصالت و کنترل کدپستی مشتری و همچنین احراز هویت تلفن همراه مشتری از طریق ارسال و دریافت کد امنیتی به تلفن همراه انجام میشود.
وی خاطرنشان کرد: انتقال وجه داخلی، سرویس پایا و ساتنا با رعایت سقف مصوب از سوی بانک مرکزی، اعلام مفقودی و مسدود کردن و گشایش کارت، همراهبانک، اعلام موجودی حساب و پرداخت تسهیلات، صدور کارت نقدی و امکان تغییر رمز به دلخواه مشتری از دیگر خدماتی است که از طریق دستگاههای خودبانک ارائه میشود.
این مقام مسئول در بانک شهر با بیان این که از طریق دستگاههای خودبانک، همه مدارک شخصی مشتریان قابلیت اسکن و بایگانی شدن را دارد، گفت: ارائه صورتحساب از طریق دستگاههای خودبانک به شیوه خاص، مقدمات صدور صورتحساب با مهر برجسته با امضای متصدی ارشد بانک، صدور ضمانتنامه نقدی و گواهی تمکین مالی نیز از دیگر خدماتی است که امیدواریم تا یک ماه آتی اجرایی شود.
خاتونی همچنین افزود: واگذاری برگ چک به این ترتیب که مشتری بتواند برگ چک خود را به دستگاه تحویل دهدو طی مراحل چکاوک پیگیری، وصول و به حساب مشتری واریز شود.
مدیر امور فناوریاطلاعات بانک شهر در ادامه با بیان اینکه راهاندازی دستگاه خودبانک از سوی بانک شهر، همپا با برخی کشورهای پیشرفته دنیا در حال انجام است و ارائه سرویس از طریق این دستگاهها، کار جدیدی است و حتماً نواقصی دارد، از مشتریان خواست تا هرگونه پیشنهاد و نقص احتمالی را با این بانک مطرح کنند تا بانک شهر در راستای شعار نوآوری در خدمت بتواند هر روز خدمات نوین و بهتری را به مشتریان عرضه کند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٨/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!