پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سلیمانی شایسته، مدیرعامل:

بانک پارسیان در سرانه شعب و مانده تسهیلات اعطایی اول شد

نیوزبانک- مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد که این بانک در سرانه سپرده هرشعبه و مانده تسهیلات اعطایی، مقام اول را در بین بانک ها دارد.

مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد که این بانک در سرانه سپرده هرشعبه و مانده تسهیلات اعطایی، مقام اول را در بین بانک ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری  نیوزبانک، علی سلیمانی شایسته در  گردهمایی یک روزه روسای شعب،حوزه و مدیران ستادی در سال جاری با موضوع " نگرش جدید در توسعه خدمات بانکی و ارائه محصولات نو "،  با تاکید بر بازاریابی و چذب مشتریان، احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع را در گرو برخورد مناسب با مشتریان دانست و افزود : کانال دریافت انتقاد از طریق مشتری باید به روز و در دسترس باشد و خواست ها و دیدگاه های مشتریان همواره باید مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد : همکاران در صف و ستاد باید با به کارگیری صحیح و اصولی خدمات و محصولات و توجه صحیح به ارائه محصول، مشتریان را در استقبال از محصولات جدید بیشتر تشویق کنند .

مدیرعامل بانک پارسیان با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سال گذشته، به ریشه یابی و بررسی نقاط ضعف و قوت بانک در سال گذشته اشاره کرد و بر برنامه ریزی تا پایان سال تاکید کرد و ادامه داد : هم اکنون بانک پارسیان در میان شبکه بانکی، رتبه پنجم را دارد و باید با توجه به رشد تعداد بانک ها و فضای رقابتی موجود، تلاش جدی تری را برای رسیدن به جایگاه بالاتر داشته باشیم .

شایسته با اعلام رشد مطلوب و موفقیت ها و دستاوردهای بانک در سال 90 گفت : در جذب سپرده ها در بین بانک های عضو کانون بانک های خصوصی رشد خوبی را داشتیم و اول هستیم و همچنین در بخش تسهیلات اعطایی نیز رشد مطلوبی را کسب کردیم.

مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت های ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی افزود : گسترش فعالیت های ارزی و بازاریابی در این خصوص بسیار اهمیت دارد و درآمد بانک را بیشتر می کند وی همچنین در ادامه سخنانش خطاب به روسای شعب گفت : خواست و دیدگاه های کارکنان در شعب ، گردش شغلی کارکنان، آموزش آنان و ایده های آنان باید مورد توجه واقع شود.

توده فلاح، معاون طرح و برنامه بانک پارسیان نیز در این همایش به تشریح فعالیت های بانک در حوزه خدمات الکترونیکی و ابزار های نوین بانکی و کسب دستاوردهای بانک در سال 90 پرداخت و گفت : با توجه به مقام چهارم در تعداد POS و هفتم در فراوانی کارت، رتبه نخست را در تعداد تراکنش ها بر روی پایانه های فروش دارا می باشیم .

وی ادامه داد: در سال جاری درصددیم، مشتریان را برای استفاده از خدمات و ابزارهای الکترونیک و نوین بانکی و مزایای حساب های متصل به POS تشویق کنیم.

وی به تشریح برنامه های در دست اقدام بانک در سال 91 پرداخت و گفت : عملیاتی کردن بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی،جذب منابع غیر سپرده ای( صدور اوراق بهادار) که شامل عرضه اوراق صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت، توزیع اوراق صکوک و اوراق مشارکت می باشد و همچنین توسعه بازار غیر شعبه ای که شامل توسعه POSو ATM ،ارتقای شعبه خانگی (Home Banking)، توسعه روابط با بازار سرمایه، قابلیت خرید وفروش آنلاین سهام از طریق اینترنت و حضور در بازار بورس آتی و بورس کالا می باشد و همچنین تغییر رویه در صدور ویزا کارت با توجه به شرایط جدید ارزی ابلاغی از سوی بانک مرکزی و همچنین پیاده سازی نرم افزار لوتوس از برنامه های جدید و پیش روی بانک در سال 91 است .

حق وردی، معاون اعتباری بانک پارسیان هم با ارائه گزارشی به بررسی مقررات و بخشنامه های جدید اعتباری پرداخت و الزامات و سیاست های بانک در بخش های اعتبارات و تسهیلات را برای حاضران تشریح و بر مراقبت از الزامات و مقررات مصوبه کمیسیون اعتباری بانک مرکزی تاکید و توصیه هایی را در این خصوص به حاضران بیان نمود.

مهاجری، معاون امور بین الملل بانک پارسیان هم با اشاره به بحران اقتصادی ومالی اروپا و تحریم های بین المللی و مشکلات پیش رو بر ضرورت تلاش مضاعف و هرچه بیشتر همکاران برای گشایش اعتبارات اسنادی و فعالیت های ارزی تاکید کرد.

اثنی عشری، مشاور مدیرعامل و عضو شورای عالی تبلیغات بانک  پارسیان هم با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، پاسخگویی مناسب، رفتار مودبانه، اعتماد،آراستگی فضا و کارکنان، دسترسی آسان به خدمات، ارتباط خوب با مشتری و جذابیت تسهیلات و امکانات را از عوامل مهم کیفیت و استاندارد خدمت برشمرد

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٣/٣٠

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!