پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نسبت به سال گذشته

بانک انصار رضایت مشتریانش را 5.3 درصد بیشتر جلب کرد

نیوزبانک- میزان رضایت مشتریان از بانک انصار نسبت به سال گذشته 5.3 درصد رشد داشته است.

میزان رضایت مشتریان از بانک انصار نسبت به سال گذشته 5.3 درصد رشد داشته است.

به گزارش اداره تبلیغات و اطلاع رسانی بانک انصار، نتایج نظرسنجی منتشر شده نشان می دهد میزان رضایت مشتریان از این بانک 81.3 درصد در کل معیارهای مورد بررسی بوده است.

    این نظرسنجی که با مشارکت بیش از  16 هزار و 600 نفر از مشتریان و در بیش از 590 شعبه در 31 استان و سه شعبه مستقل بانک انصار در سراسر کشور صورت گرفت نشان می دهد رضایت مشتریان نسبت به سال 1389 با 5.3 درصد رشد همراه بوده است که این مهم با اجرای پروژه های بهبود مستمر فرآیندهای سازمان و سطح رضایت مشتریان در طی یکسال و از سوی کارکنان بانک حاصل شد.

   بر اساس این گزارش با توجه به معیارها و حوزه های ارزیابی رضایت مشتریان، به روش مدل سروکوال میزان رضایت در حوزه همدلی با مشتریان 75.6 درصد، در حوزه پاسخ گویی به مشتریان 80.4 درصد، در تامین فضای ملموس و مطلوب مشتریان 81 درصد، در حوزه قابلیت اعتماد مشتری 82.4 درصد، و در حوزه تضمین رضایتمندی مشتریان از بانک انصار 87 درصد اندازه گیری شد.

   بانک انصار بعنوان یک بانک ارزشی و مردمی در نظر دارد با هدف ارتقای سطح رضایت مشتریان خود نسبت به توسعه سیستم های مدیریت کیفیت بویژه توسعه سامانه خدمات مشتریان، استقرار نظام آراستگی و تعریف پروژه های بهبود در سطح شعب اقدام نماید.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٣/٣٠

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!