پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در همایش بررسی عملکرد سال 90

اهداف و برنامه های سال جاری بانک ملی تبیین شد

نیوزبانک- مراسم اختتامیه همایش بررسی عملکرد سال 90 و تبیین اهداف و برنامه های سال جاری بانک ملی در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

مراسم اختتامیه همایش بررسی عملکرد سال 90 و تبیین اهداف و برنامه های سال جاری بانک ملی در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، مدیر عامل بانک ملی با تاکید بر لزوم بهینه سازی شیوه های ارایه خدمت به مشتریان گفت: اصلاح رفتار و شیوه ارائه خدمات به مشتریان در جذب آنها قطعاً اثرگذارتر از افزایش نرخ سود سپرده هاست.

فرشاد حیدری خواستار طراحی اهداف برای شعب به صورت جزیی و دست یافتنی شد و بر لزوم کنترل عملکردها در این باره تاکید کرد.

 وی با اشاره به اهمیت پیگیری وصول مطالبات معوق گفت: به ازای برگزاری هر کمیته اعتباری در هفته باید 2 کمیته برگزار شود. در عین حال باید از ظرفیت های قانونی با اولویت وصول حداکثر استفاده صورت گیرد و با استحکام وثایق به سمت تعیین تکلیف مطالبات حرکت کنیم. این حرکت باید از پرونده های بزرگ آغاز شده و تمامی روسای شعب نیز در آن مشارکت داده شوند.

مدیر عامل بانک ملی با اشاره به لزوم تکریم همکاران اظهار داشت: باید زمینه های بی انگیزگی همکاران به ویژه در زمینه انتصابات برطرف شود.

 وی گفت: انتصابات صورت گرفته باید کارشناسی و مبتنی بر دلایل و مستندات دقیق باشد که در صورت وجود انتقاد، پاسخ نیز داشته باشد. در عین حال باید شرایط و فرصت مناسب برای پیشرفت تمامی همکاران ایجاد شود.

به گفته وی لازم است ویژگی های مثبت بانک ملی به عنوان پیشکسوت نظام بانکی با استفاده از شیوه های تبلیغی تقویت شود به گونه ای که نوعی برندسازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بازنگری بخشنامه های قبلی ظرف سال جاری، در نظر گرفتن ریسک اعتباری در تصمیم گیری های اعتباری، جانمایی باجه های عصر در اماکن و ساعات مناسب، جابجایی عرضی همکاران به جهت جلوگیری از بی انگیزگی و افزایش کنترل های داخلی، لزوم بهینه سازی بخش ارزی شعب از سوی کارگروه مربوطه، لزوم اصلاح روش ها و مدیریت بهتر جهت استفاده از بودجه و محدودیت های آن و اهمیت ارتباط عمیق تر صف و ستاد از دیگر تاکیدات مدیر عامل بانک در این همایش بود.

حیدری بخش بازرسی را یکی از مهم ترین ارکان بانک عنوان کرد و گفت: بازرسی ابزاری برای ارتقای بهره وری در بانک است که باید ضمن تعامل مناسب با واحدها، عیوب و ایرادات را با هدف اصلاح خطاها ببیند و تذکر دهد به نحوی که علت ها حذف شده و اتفاقات سوء، دوباره تکرار نشود. وی افزود: اینکه به فرض مثال تخلفی کشف و اعلام شود و چند نفر به هیات تخلفات اداری بروند فقط وظیفه بازرسی نیست بلکه بازرسی باید اشکالات موجود را اصلاح کند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٣/۲٨
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!