پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

با 87 درصد رشد

صدای سپهر در گوش 75 هزار مشتری

نیوزبانک- بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) نشان می دهد این واحد در اردیبهشت ماه سال جاری به 75 هزار تماس برقرار شده از سوی مشتریان پاسخ داده که این رقم نمایانگر 87 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 است.

- بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات ايران (صداي سپهر) نشان مي دهد اين واحد در ارديبهشت ماه سال جاري به 75 هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان پاسخ  داده که اين رقم نمايانگر 87 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، تعداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن (09602) ارديبهشت ماه سال جاري به حدود 75 هزار تماس بالغ شد که اين ميزان نشان دهنده رشد 25 درصدي نسبت به ماه قبل مي‌باشد براساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در اردبيهشت ماه سال جاري نسبت به پايان سال گذشته تعداد 35  هزار تماس افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 87 درصد رشد است، کارشناسان اين مرکز در دومين ماه از سال 91 به تعداد 74 هزار و 803 تماس و همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 6 ميليون و 100 هزار تماس برقرار شده  پاسخ داده است.

مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سوالات درزمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند با تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و ... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

مرکز صداي سپهر باهدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان درزمينه خدمات بانک صادرات ايران، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي و وقت مشتريان در سطح کشور دارد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٣/۲٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!