پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

شیخ الاسلام، رئیس اداره کل روابط عمومی:

طرح همیاران روابط عمومی مهر اقتصاد، موجب رضایت مشتریان می شود

خبرهای بانکی - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همیاران روابط عمومی استان اصفهان، گفت: به کارگیری همیاران روابط عمومی،موجب تکریم، پاسخگویی مناسب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در شعب سراسر کشور است.

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همياران روابط عمومي استان اصفهان، گفت: به كارگيري همياران روابط عمومي،موجب تكريم، پاسخگويي مناسب و افزايش سطح رضايتمندي مشتريان در شعب سراسر كشور است.

به گزارش پایگاه خبرهای بانک ( نیوز بانک)، منصور شيخ الاسلامي - رئیس اداره کل روابط عمومی بانك – در این کارگروه با بيان اينكه به کارگیری همياران روابط عمومي، ابتکاری در راستاي اهداف كلي بانك است، اظهار كرد: استفاده از همياران اقدامی مؤثر براي افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و تأمين نيازها و انتظارات آنان است.

رئيس اداره كل روابط عمومي با اشاره به مزیتهای حضور همیاران در شعب، افزود: جلوگیری از سرگردانی مشتریان، کاهش نارضایتی، امکان جذب مشتریان در نخستین مراجعه به شعبه، افزایش میزان ماندگاری و جذب مشتریان، ارائه اطلاعات مناسب برای افتتاح حساب، حفظ مشتریان کلیدی و افزایش جذب منابع از جمله مزیتهای به کارگیری همیاران روابط عمومی در شعب است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال افزایش کارایی و اثربخشی فرآیندها در روابط عمومی هستیم، عنوان کرد: شاخصهای ارزیابی شعب در دفتر مرکزی تدوین شده است و این شاخصها می تواند بانک را برای دست یابی به نتایج دقیقتر از سطح رضایتمندی مشتریان به خوبی یاری کند.

شیخ الاسلامی با بيان اينكه مديران شعب به خوبي با طرحها و دستور العملهاي صادره از اداره كل روابط عمومي آشنا هستند، افزود: استانها با آمادگي كامل در حال اجراي دستور العملهاي اداره کل روابط عمومی بانك هستند.

وي ضمن تقدير از مديركل بانك مهر اقتصاد استان اصفهان در خصوص حمايت از اقدامات روابط عمومي استان، اضافه كرد: مجموعه مديريتي استان اصفهان به گونهاي عمل كرده است كه بحث همياران روابط عمومي به خوبي در سراسر شعب استان اصفهان به مرحله اجرا رسيده است.

وی با اشاره به تدوین سند مدیریت برند بانک مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی دقیق بخشهای مختلف بانک مهر اقتصاد و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان برای تبدیل شدن برند بانک به یک برند برتر در میان مشتریان، لازم و ضروری است.

رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به لزوم تغییر شاخصهای ارزیابی رضایتمندی مشتریان، بیان کرد: برنامه ها و طرحهایی که در قالب افزایش رضایتمندی مشتریان پیشنهاد می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

شیخ الاسلامی تصریح كرد: ساماندهي نقاط ارتباطي شعب و اجراي صحيح دستورالعملهاي دفتر مركزي از جمله نقاط مثبت مديريت شعب استان اصفهان به شمار مي رود.

علیرضا زمانی – مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان – نیز در این نشست ها به بیان گزارشی از اقدامات این بانک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات پرداخت و گفت: روابط عمومي استان اصفهان در انجام مسئوليتهاي اجتماعي خود به اثرگذاري اقدامات توجه نموده که همياري و مشاركت در يادوارههاي شهدا و فعالیت های عام المنفعه از جمله اقداماتی هستند كه در حوزه مسئوليت اجتماعي به واسطه اثرگذاري بالا صورت گرفته است.

زمانی افزود: در استان اصفهان تلاش شده است تا در راستای بهره برداری بهینه از ابزارهای موجود در سطح شعب بتوانیم نیازهای مشتریان را در حوزه های اطلاع رسانی برآورده سازیم.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٧/٠٧

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!