پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رونمایی از منشور 1554بانک تجارت

نیوز بانک - همزمان با هفته دولت و بانکداری، مدیرعامل بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط مشتریان 1554 این بانک به سوالات مشتریان پاسخ گفت و از منشور مشتریمداری و سازمان مداری این مرکز رونمایی کرد.

همزمان با هفته دولت و بانکداری، مدیرعامل بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط مشتریان 1554 این بانک به سوالات مشتریان پاسخ گفت و از منشور مشتریمداری و سازمان مداری این مرکز رونمایی کرد.

به گزارش نیوز بانک، محمدابراهیم مقدم بر اساس برنامه مستمر خود در پاسخگویی به سوالها و پیشنهادهای مشتریان، از ساعت 11 تا 12:30 امروز یکشنبه هشتم شهریورماه در مرکز ارتباط مشتریان این بانک حاضر شد و به سوالات مشتریان پاسخ داد.

مدیرعامل پس از پاسخگویی به تماسها طی مراسمی از "منشور مشتریمداری و سازمان مداری در مرکز ارتباط مشتریان" رونمایی کرد.

مدیر عامل بانک تجارت در ادامه از مرکز ارتباط مشتریان به عنوان آئینه تمام نمای بانک یاد کرد و گفت: رفتار و نحوه پاسخگویی کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان تاثیر بهسزایی در جلب رضایت مشتریان و رفع نیازهای اطلاعاتی داشته است.

مقدم همچنین با بیان اینکه تا به حال هیچگونه شکایت و اعتراضی به نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز مطرح نشده است، افزود: همکاران شعب به خصوص پرسنل پشت باجه نیز میتوانند با بالا بردن اطلاعات، بهبود هرچه بهتر ارتباط با مشتریان و پاسخگویی با صبر و علاقه، ادامه همکاری مشتریان با بانک را بیمه نمایند.

گفتنی است مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد به بیش از 58 هزار تماس پاسخ داده و همچنین از ابتدای تاسیس این مرکز در سال 1386 تا کنون به بیش از 902 هزار تماس مشتریان و همکاران پاسخ داده شده است.

در ضمن مدیر عامل از طریق پست الکترونیک خود در پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir به طور مستمر سوالات مشتریان و همکاران را دریافت و پاسخ میدهد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٦/٠۹
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!