پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار:

روابط عمومی و روزنامه نگاری دو ستون اصلی جامعه اطلاع رسانی است

نیوز بانک - مدیر کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار در نشست خبری این بانک به مناسبت روز خبرنگار، روابط عمومی و روزنامه نگاری را دو ستون اصلی جامعه اطلاع رسانی جهان خواند و افزود: پیشرفت های کشورهای صنعتی بدون تردید مدیون همکاری های صمیمانه و سیستماتیک روابط عمومی و رسانه های جمعی است.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار در نشست خبری این بانک به مناسبت روز خبرنگار، روابط عمومی و روزنامه نگاری را دو ستون اصلی جامعه اطلاع رسانی جهان خواند و افزود: پیشرفت های کشورهای صنعتی بدون تردید مدیون همکاری های صمیمانه و سیستماتیک روابط عمومی و رسانه های جمعی است.

به گزارش نیوز بانک، خالقی در ادامه افزود: البته بی تردید روزنامه نگاری محصول رقابت است و در کشورهای صنعتنی در سالهای آغازین سده بیستم این دو رشته همزمان پیشرفت برای ارتقا سطح آگاهی عمومی و خصوصی جامعه را سبب شدند و در واقع باعث نشاط میدان رقابت شده و همه خلاقیت های آن دوره مرهون فضای رقابتی ، خلاقیت و نو آوری ایجاد شده توط مطبوعات بوده است.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار با تأکید بر اینکه در ایران در عرصه مالی فضای رقابتی ایجاد شده است واین نکته حایز اهمیتی است و اگر ما اصحاب جراید و روابط عمومی ها آن را درک نکنیم متهم به غفلت خواهیم شد.

وی افزود: تمام تئوری های علوم اجتماعی رقابت را مادر خلاقیت ، نوآوری و پیشرفت جوامع می دانند. این فضا در حال حاضر در بانک های خصوصی ایجاد شده و برای اولین بار ات که در کشور ما مؤسسات اقتصادی برای نفوذ در افکار عمومی دنبال فرصت هستند. در این برحه روابط عمومی و رسانه ها هستند که این آمادگی را دارند تا مبتنی بر استانداردها و ارزش های خبری وفعالیت های سیستماتیک نهادینه شده اثربخش به تولید مطلب پرداخته و در انعکاس این فعالیت ها و این تلاش ها با همکاری کنند.

درادامه دکتر خالقی متصدیان روابط عمومی را سربازان ربازانی خواند که می توانند قلم ها و قدم های خود را به کار برده و از این فرصت طلایی استفاده کنند تا همه حوزه های اقتصادی کشور در کنار بانک ها رقابت پذیری را تجربه کنند. وی تاکید کرد: پس باید دست به دست هم بدهیم و در سال همدلی و همراهی، همدلانه برای استفاده از این فرصت کار بکنیم و افکار عمومی را بیدار کنیم تا نسل های آینده از این جهت متشکر ما باشند. پس از فردا همکاری ما با اصحاب رسانه رنگ و بوی بهتری خواهد داشت.

در پایان وی توضیحاتی در خصوص موفقیت بانک انصار در عرصه بانکداری داد و افزود: بانک انصار در 11 شاخص در بین بانک های کشور رتبه اول را دارد. این شاخص ها عبارتند از شاخص سپرده ریالی پس انداز، سپرده ریالی دیداری، ترکیب سپرده گذاری، سپرده گذاری منابع، حجم قرض الحسنه، تراکنش از طریق فناوری وایرلس، بازده حقوق صاحبان سهام، کاهش مطالبات معوق، شفافیت در معاملات بورسی، قیمت سهام، شاخص کل و بازده صنعت بانکداری و سلامت اداری.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۲۵
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!