پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بیمه نوین:

تقویت نمایندگان، تقویت مواضع شرکت را در پی خواهد داشت

نیوز بانک - مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نیازها و مسائل نمایندگان از الویت هایی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، چرا که تقویت نماینده، بدون شک تقویت مواضع شرکت را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نیازها و مسائل نمایندگان از الویت هایی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، چرا که تقویت نماینده، بدون شک تقویت مواضع شرکت را در پی خواهد داشت.

به گزارش نیوز بانک، حسين کريم خان زند؛ مديرعامل بيمه نوين در نخستين نشست خود با نمايندگان شعب مرکزي، شرق و غرب شهر تهران ضمن اعلام اين مطلب افزود: نمايندگان در صف اول به عنوان پيشاني و عضوي جدا نشدني از پيکره شرکت هستند و در شرکت بيمه نوين هر دو گروه کارکنان و نمايندگان شرکت به يک ميزان از ارزش و احترام برخوردارند. چه بسا با توجه به ماهيت حرفه نمايندگي زحمات نمايندگان ارج بيشتري داشته باشد.
وي تصريح کرد: در شرکت بيمه نوين هيچ تفاوتي بين نماينده اي با پرتفوي ميلياردي با نماينده جديدالورود نخواهد بود و پاسخگويي مناسب به تک تک نمايندگان وظيفه همه کارکنان است. هيچ وجه تمايزي در خدمت به نمايندگان وجود ندارد و تنها خط قرمز موجود در اين شرکت تخلف است.
وي در ادامه يادآور شد: از افتخارات حرفه اي من اين است که کار خود در صنعت بيمه را با نمايندگي و فروش آغاز کردم و کاملاً با زواياي مختلف اين شغل آشنا هستم. برخلاف تصور نادرست نمايندگي بيمه هرگز به مفهوم دلالي نيست، بلکه اي حرفه اي شرافتمند و پر زحمت است و رمز ماندگاري در آن تلاش و تخصص فرد است.
مديرعامل بيمه نوين از آموزش نمايندگان به عنوان ابزار کليدي در رشد شبکه فروش نام برد و خاطر نشان کرد: برخورد مناسب و پشتيباني همه جانبه از نمايندگان دلگرمي و رشد آنها را در پي خواهد داشت و کم توجهي نيز نتيجه اي جز فروريختن بنيان هاي انگيزه اي و حرفه اي آنان را نخواهد داشت. در همين راستا آموزش شبکه فروش در حوزه هاي فني و بازاريابي با زمان بندي و روش هاي مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
مديرعامل بيمه نوين در بخش ديگري از صحبت هاي خود از پياده سازي نظام رشد نمايندگان شرکت در آينده اي نزديک خبر داد و گفت: شغل نمايندگي سرمايه گذاري است و سرمايه اصلي شما ارتقاي دانش و توسعه در فروش تان است. برهمين اساس نظام رشد نمايندگان بر اساس ابلاغ از سوي شرکت برمبناي برنامه پيشرفت رخ خواهد داد. از ديگر برنامه هاي ما براي شبکه فروش در سال 95، تعيين نماينده کل با وظيفه پشتيباني از ديگر نمايندگان خواهد بود که اين امر مستلزم ارتقاي توانمندي هاي علمي و فعاليت هاي عملي فرد خواهد بود.
کريم خان زند همچنين درخصوص برنامه ها و استراتژي هاي آتي شرکت با اشاره به برنامه توسعه اي بازاريابي افزود: اعتبار ما در صنعت بيمه در تعهد نوشته شده بر کاغذي است که مي فروشيم. رسيدن به رتبه و جايگاه در خور نام شرکت بيمه نوين در امر فروش و ارائه خدمات با کيفيت هدف ماست و اين مسيري است که با همراهي شما نمايندگان به مقصد خواهد رسيد. به همين منظور برنامه توسعه بازاريابي براي تعيين بازار هدف توأم با تبليغات، اطلاع رساني و آموزش براي روشن کردن استراتژي هايي در حوزه فعاليت نمايندگان و اطمينان از تعيين و حفاظت از حوزه کاري آنها اجرايي مي شود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۲٤
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!