پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

ارتباط نزدیک با زندگی مشتری در بانک آینده

عبدالرضا شریفی معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده اعلام کرد: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، با «ایران کارت» مشتریان بانک آینده می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.

عبدالرضا شریفی معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده اعلام کرد: در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، با «ایران کارت» مشتریان بانک آینده می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، عبدالرضا شریفی معاون بانکداری الکترونیک بانک آینده در جمع خبرنگاران گفت: ایران کارت نخستین کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد عادی مانند سایر کارتها، خدماتی خاص نیز ارائه میدهد.

وی اضافه کرد: این کارتها در 4 سطوح کارت آبی ، کارت نقره ای ، کارت طلایی و کارت پلاتینیوم عرضه میشود.

به گفته وی، «ایران کارت»، نخستین کارت بانکی است که به ازای هر خرید، به دارنده کارت، امتیاز برگشت نقدی میدهد، یعنی مشتری میتواند با استفاده از این کارت، خریدهای روزمره خویش را در هر یک از پایانههای خرید (تمام پایانههای بانکی متصل به شبکه شتاب یا خرید اینترنتی) انجام داده و از این امتیاز (امتیاز نقدی) که بانک آینده بهعنوان تشکر از حسن نیت وی برای انتخاب بانک آینده به حسابش واریز میکند؛ برخوردار شود.

وی تعداد کارتخوان های بانک آینده را در شرایط کنونی 30 هزار دستگاه ذکر کرد و ادامه داد: این بانک برای افزایش گسترده تعداد کارتخوان ها برنامه ای ندارد بلکه قصد دارد که خدمات روی این دستگاه ها را ارتقا دهد که نمونه آن سینماکارت است.وی در رابطه با سینما کارت گفت: با همکاری سازمان سینمایی وزارت ارشاد تفاهم نامه را امضا کرده ایم که بر این اساس مشتریانی که از این کارت استفاده می کنند می توانند با شارژ بیشتر، فیلم های بیشتری تماشا کنند. از ویژگی های منحصر به فرد این کارت 20درصد مبلغ شارژ اضافه است که به عنوان هدیه بانک و سازمان سینمایی به فرد تعلق می گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی پیشخوان مجازی این بانک نیز گفت: نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل از اهداف راه اندازی این پیشخوان بوده است و براساس آن خدمت در محل به مشتری ارایه می شود و همچنین پیشخوان تلفنی راه اندازی گشته تا بدون نیاز به اینترنت قابلیت شناسایی فرد را داشته باشد.

معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده با اشاره به راه اندازی همراه کارت و سامانه هدف در این بانک ، اظهار داشت: شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیک پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۱۹
کلمات کلیدی :