پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

یک ابتکار و محصول جدید از سوی بانک آینده

با ایران کارت خرید کنید و بخشی از مبلغ خرید را بصورت نقدی دریافت کنید

نیوز بانک - با ورود محصول جدید بانک آینده با نام " ایران کارت" به نظام بانکی کشور، مشتریان می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.

با ورود محصول جدید بانک آینده با نام " ایران کارت" به نظام بانکی کشور، مشتریان می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.

به گزارش نیوز بانک به نقل از اخبار بانک، معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده در نشستی خبری با بیان اینکه با توسعه بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور برگشت نقدی به کارت بانکی وارد سیستم بانکی کشور شده است، اظهار داشت: صنعت بانکداری کشور بیش از هر صنعت دیگر دارای محصولات مدرن است، در همین راستا " ایران کارت " به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه بانکی به بازار وارد شده که مشتریان با استفاده از آن خرید سودمندی را تجربه خواهند کرد.

وی اضافه کرد:برای استفاده از ایران کارت الزاما نباید مشتری بانک آینده باشید و می توان با هر کارت شتابی اقدام به خرید و استفاده کرد.

عبدالرضا شریفی حسینی ادامه داد: با بهره گیری از ایران کارت علاوه بر اینکه بخشی از مبلغ خرید به صورت برگشت نقدی دریافت می شود مشتریان از امتیاز های تشویقی نیز بهره مند می شوند.

وی در تشریح این مطلب گفت: برگشت نقدی ایران کارت به گونه ای است که فرد دارنده کارت با هر خرید از هر پایانه فروشگاهی یا درگاه اینترنتی عضو شتاب درصدی از مبلغ خرید خود را دریافت می کند.

شریفی حسینی تاکید کرد: امتیاز تشویقی نیز امتیازی است که به ازای هر خرید به فرد اختصاص می یابد و با افزایش آن سطح رنگ کارت تغییر می کند و البته تغییر سطح رنگ به معنای برگشت پول بیشتر است.

به گفته وی، ایران کارت در چهار رنگ آبی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم ارایه شده و هر رنگ معرف درصد برگشت نقدی و امتیاز تشویقی است.

وی با اشاره به راه اندازی پیشخوان مجازی این بانک نیز گفت: نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل از اهداف راه اندازی این پیشخوان بوده است و براساس آن خدمت در محل به مشتری ارایه می شود.

معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده با اشاره به راه اندازی همراه کارت و سامانه هدف در این بانک ، اظهار داشت: شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیک پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنک و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است.

وی به خدمات ارایه شده در پیشخوان مجازی بانک آینده ارایه کرد و افزود: اکنون 80 درصد خدمات بانکی در پیشخوان مجاز آینده قابل ارایه است.از سوی دیگر مشتریان می توانند بدون رفت و آمد و هزینه های دیگر،خدمات بانکی را توسط مامور بانک در محل دفتر کار یا غیره دریافت کنند.

شریفی گفت: هدف بانک آینده از ارایه خدماتی چون پیشخوان مجازی،سامانه هدف،ایران کارت و سینما کارت معرفی خدمات نوین به مشتریان بانک و بالا بردن سطح خدمات الکترونیکی در نظام بانکی است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!