پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بیمه کوثر رتبه اول در تولید سود خالص در صنعت بیمه را به خود اختصاص داد

نیوز بانک - نشست خبری بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار با حضور دکتر عطایی، مدیرعامل بیمه کوثر؛ کاظمی، مدیر روابط عمومی و رضایی، معاون مالی و اقتصادی این شرکت و جمعی از خبرنگاران حوزه بیمه صبح امروز در دفتر مرکزی بیمه کوثر برگزار شد.

نشست خبری بیمه کوثر به مناسبت روز خبرنگار با حضور دکتر عطایی، مدیرعامل بیمه کوثر؛ کاظمی، مدیر روابط عمومی و رضایی، معاون مالی و اقتصادی این شرکت و جمعی از خبرنگاران حوزه بیمه صبح امروز در دفتر مرکزی بیمه کوثر برگزار شد.

به گزارش نیوز بانک به نقل از اعتبار، مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدا با اشاره به اینکه علیرغم زندگی 7 درصد مردم جهان در کشورهای آمریکا و ژاپن ، 40 درصد حق بیمه تولیدی دنیا متعلق به این کشورهاست بیان داشت با کمال تأسف به علت فقدان فرهنگ سازی و خبررسانی صحیح این صنعت در کشور ما جایگاه مناسبی ندارد.

عطایی افزود: در کشور ایران بیشترین نوع بیمه به دلیل اجبار قانونی متعلق به اتومبیل و درمان است. خبرنگاران در حوزه فرهنگ سازی صنعت بیمه می توانند نقش بسزایی ایفا کنند. وی افزود در حادثه سیل اخیر که در کشورمان رخ داد یکی از اعضای شورای شهر برای کمک رسانی به مردم به طور خودجوش با خرید بیمه فعالیت کمک رسانی را آغاز کرد و این حرکت کمک گسترده ای برای فرهنگ سازی در این زمینه بود. عطایی خبرنگار را پل ارتباطی بین حوزه تخصصی و عامه مردم دانست و تاکید کرد که بیمه یعنی روز مبادا و افزود :تنها کاری که می توان برای روز مبادا و آمادگی برای آینده کرد بیمه و استقبال از آرامش و آسایشی است که به ارمغان می آورد.

عطایی در ادامه خاطرنشان کرد: بیمه کوثر در سال 89 به عنوان بیست و دومین شرکت بیمه ای فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در سال 93 در تولید حق بیمه جزء 5 شرکت برتر بیمه کشور شود. همچنین در حوزه سودآوری نیز توانسته در سه ماهه اول سال 94 جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد و رتبه اول را در سود خالص از آن خود کند.

در سالی که گذشت بیمه کوثر در حوزه نشر کتاب های تخصصی بیمه نیز فعالیت داشته و در سال جاری این فعالیت در کنار برگزاری دومین همایش مدیریت بیمه و ریسک در حوزه بیمه زندگی ادامه خواهد داشت. در سال 93 در بحث ارتقای شبکه فروش نیز کلاس های آموزشی برای نمایندگان برگزار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص برنامه های سال جاری این شرکت چنین توضیح داد: در خصوص گسترش خدمات شامل طراحی بیمه های جدید، تبلیغات و جذب بازارهای جدید، توسعه و گسترش شبکه فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان در دستور کار این شرکت قرار دارد و افزایش سرمایه از 140 میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان از محل آورده های نقدی و سود سهام، دیگر برنامه بیمه کوثر در سال جاری خواهد بود.

وی در تشریح خدمات این شرکت گفت: در حوزه نوآوری در بحث بیمه درمان کوثر نوآوری کرده است.استفاده کنندگان از امکانات بیمه تکمیلی کوثر به وسیله کیوسک خدمات بیمه ای این شرکت می توانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند. این کیوسک ها در هر ساعت از شبانه روز در 8 نقطه در تهران و 8 استان به صورت الکترونیک معرفی نامه مورد نیاز بیمه شدگان جهت ارائه به بیمارستان را صادر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد فروش از طریق شبکه های فروش انجام می شود، ادامه داد: بیمه کوثر تنها شرکتی است که برای مشتریان حوزه درمان و اتومبیل در حوزه خسارات جانی از لحظه اول تکیل پرونده تا پرداخت مبلغ به صورت لحظه ای از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی می کند.

مدیرعامل بیمه کوثر در انتها افزود: نگاهی ویژه به زیر ساخت های آی تی و ایجاد بازار مجازی برای علاقمندان به بهره بردن از خدمات این بیمه ، تعامل با مؤسسه مالی و اعتباری کوثر و حضور در فرابورس دیگر برنامه های بیمه کوثر در سال جاری خواهد بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۱٨
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!