پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اندر حکایات میز خدمت بانک صنعت و معدن

مدیریت شایسته هر خدمتی را درخشان می کند

نیوزبانک- بانک صنعت و معدن در بهمن ماه سال گذشته طرحی جدید با عنوان میز خدمت راه اندازی کرد که امسال نیز آن را با جدیت ادامه می دهد.

بانک صنعت و معدن در بهمن ماه سال گذشته طرحی جدید با عنوان میز خدمت راه اندازی کرد که امسال نیز آن را با جدیت ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار نیوزبانک، چند وقتی است که هنگامی که برای انجام کارهای اداری سراغ بانک صنعت ومعدن می روم حس می کنم با در بسته روبرو شده ام. برای آدمی مثل من که از مکالمات رودر رو بیشترین لذت را می برد، میز خدمت این بانک کمی نامانوس است.

با اجرای این طرح دیگر اجازه ورود به طبقات بالای ساختمان مرکزی بانک صنعت ومعدن را ندارم وباید با هر فرد وبخشی که کار دارم شماره داخلی وی را از اطلاعات گرفته و با تماس، از تلفنی که در طبقه همکف این بانک است کار خود را تلفنی به مسوول مربوطه اطلاع دهم و اگر لازم بود فرد به پایین می آید وبه کار من رسیدگی می کند. اما معمولا کارهای من با همان تماس تلفنی حل وفصل می شد و فرصت دیدار رودر رو از بنده سلب می شد.حس می کردم به ملاقات شخصی در زندان رفته ام .

البته نباید ازحق گذشت، زیرا جایگاهی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که در آن از ارباب رجوع تا زمانی که مسئول رسیدگی به کار آنها به پایین بیاید، پذیرایی می شود و در آن جایگاه دیدار دونفره ای تجربه خواهند کرد.

اما در روش هایی به این سبک اتفاقی که ممکن است رخ دهد این است که فرد مورد نظر پای میزش نباشد و هرچه داخلی وی را شماره گیری کنی نتوانی به او دسترسی پیدا کنی و مجبور به اتلاف وقت زیاد یا مراجعه در نوبت بعدی شوی .مشکلی که برای من پیش آمد و من عصبانی و کلافه گفتم اگر بخواهم بالا بروم باید با چه شخصی صحبت کنم ؟

نگهبانی نیز من را به سمت مردی هدایت کرد که الان از اشنایی با او بسیار خوشحالم. این فرد کسی نیست جز آقای " احدی" مدیر ارتباط با مشتریان بانک صنعت و معدن که مسئول رسیدگی به خدمات میز خدمت این بانک نیز بود.مردی سفید رو، بلند قامت و چهارشانه که به حق بسیار خوش برخورد بود. وقتی مشکل خود را با وی در میان گذاشتم تازه فهمیدم ارباب رجوع در این بانک واقعا محترم شمرده می شوند.

ایشان با پیگیری های فراوان و متداوم وبا تماس با شماره تلفن همراه شخص مسئول و تماس با همکاران ایشان در مدت کوتاهی وی را به پایین کشاندند وکار بنده را انجام دادند . واقعا از عملکرد ایشان لذت بردم زیرا لمس چنین برخوردهای با ارباب رجوع در ادارات این روزها کمیاب شده است . حال دیگر میز خدمت این بانک برایم نامانوس نیست زیرا می دانم مدیریت شایسته هر خدمتی را درخشان می کند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۵/۱۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!