Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
اتصال تمامی شعب بانک پارسیان به لوتوس :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

اتصال تمامی شعب بانک پارسیان به لوتوس

تمرکز اصلی بانک پارسیان افزایش خدمات الکترونیکی است و دراین راستا سرویس موبایلی با نام دیجی بانک راه اندازی شده است.

تمرکز اصلی بانک پارسیان افزایش خدمات الکترونیکی است و دراین راستا سرویس موبایلی با نام دیجی بانک راه اندازی شده است.

به گزارش نیوزبانک به نقل از اخبار پولی و مالی، جعفری - معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان در نشست خبری عصر روز یکشنبه شرکت کرد و توضیحاتی را در باره خدمات جدید الکترونیکی این بانک بیان داشت.

جعفری با اشاره به اینکه آمار ترکنش های غیرحضوری این بانک به بیش از90 رصد رسیده است , توضیح داد: تمرکز اصلی ما این است که خدمات الکترونیکی بانک را افزایش دهیم و دراین راستا سرویس موبایلی مبتنی بر ussd به تازگی با شماره ی 701 با نام دیجی بانک راه اندازی شده است که از این طریق این خدمت، بیش از 20 نوع خدمت غیرحضوری به مشتریان ارائه می شود.
وی افزود: در تلاشیم تا خدمات جدیدی را روی درگاه های حاضر قرار دهیم، کیف پول الکترونیک نیز یکی از این خدمات است.
جعفری ادامه داد: در خصوص کارگزاری و بازار سرمایه نرم افزار های مرتبط با آن ها در حال راه اندازی است و در بخش بورس کالا نیز با کور بانکینگ ارتباط وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سیستم های ستادی، نحوه ی ارتباط دادن مشتریان و تسهیلات، از شیوه ی جدیدی تبعیت می کند.
با گفته جعفری, شعب مجازی بانک پارسیان تا پایان امسال راه اندازی می شود و خدمات این شعب تنها به خدمات ساده ی پولی محدود نمی شود. نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری، مکمل خدمات مشاوره ای است که در این شعب در دست رس مشتریان قرار می گیرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان افزود: به تازگی خدمات ussd نیز برای بیمه پارسیان در دست رس عموم قرار گرفته است که خدمتی نو به حساب می آید.
وی درباره سامانه لوتوس نیز گفت: این سامانه از نظر برنامه نویسی وساختار کلی آن، به طور کامل بومی می باشد. هم چنین سیستم های قبلی هم به زودی براساس این سیستم به زوررسانی می شوند.
وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد سیستم الکترونیکی بانک پارسیان در دوره ی پساتحریم ها خواهد توانست با بانک های خارجی رقابت کند، گفت: تمام تلاش و تمرکز ما این است که در زمینه ی it پیشرفت کنیم و با این که زیرساخت های مناسبی برای این کار داریم اما هنوز در مرحله ی موبایل بانک هستیم و از این نظر از بسیاری از بانک های خارجی عقبیم. با این حال بانک پارسیان خدماتی را ارائه می دهد که بسیاری از بانک های خارجی آن را جزو وظایف خود نمی دانند. اما در دوره ی پساتحریم از مهم ترین رویکردهای ما ، به روزرسانی سیستم بانک و بالا بردن امنیت سیستم بانکی خواهد بود.
وی در خصوص تمهیدات برای بالابردن امنیت سیستم بانکی گفت:امنیت باید در دوبخش مجزا در نظر گرفته شود. اول مسئله ی امنیت خود سیستم بانکی است و دوم ابزارهای در دست مردم است که باید تلاش کنیم هردوی آن ها به نحوی امن شوند.
معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان افزود: درحال حاضر برای نرم افزارها سیستم نظارتی و در خصوص ابزارهای مورد استفاده مردم نیز کد امنیتی و به تازگی توکن ها را عرضه کرده است.
وی در پایان اظهار داشت: درگاه های غیرحضوری بانک پارسیان شروع به اجرای لوتوس کرده اند و باقی شعب نیز تا آبان ماه جاری، آماده پذیرش این طرح خواهند بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٤/۲۲

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!