Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
لزوم ساماندهی روابط با مشتریان با بازاریابی هدفمند و اثربخش :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران ارشد تاکید کرد؛

لزوم ساماندهی روابط با مشتریان با بازاریابی هدفمند و اثربخش

نیوزبانک- مدیرعامل بانک پارسیان درجمع مدیران ارشد بانک بر تقویت روابط درون سازمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی درکارکنان، بازاریابی مبتنی بر نیاز مشتریان، افزایش بهره وری، تقویت حوزه IT ، سامان دهی روابط با مشتریان و تقویت مسوولیت های اجتماعی تاکید کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان درجمع مدیران ارشد بانک بر تقویت روابط درون سازمانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی درکارکنان، بازاریابی مبتنی بر نیاز مشتریان، افزایش بهره وری، تقویت حوزه IT ، سامان دهی روابط با مشتریان و تقویت مسوولیت های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش نیوزبانک، دکتر پرويزيان با بيان اين نکته که پايه و اساس تعالي بانک نيروي انساني آن است، بر توجه به روابط و مناسبات انساني و درون سازماني و اهتمام به توسعه منابع انساني تاکيدکرد و افزود: مي بايست براي تقويت اعتماد بين مديران و کارکنان و تقويت روحيه سازماني و انگيزه کارکنان تمامي تلاش خود را به کار گيريم. ايشان خاطر نشان کرد: در بانک نياز به ايجاد روحيه جديد و شادابي براي انجام کسب و کار بهتر، احساس مي شود. اگر به دليل محدوديت سازماني فعلاً امکان جبران خدمات کافي وجود ندارد، به اندازه لازم و کافي بخشي از زحمات ارزشمند کارکنان به خصوص در شعب با اخلاق خوب شما جبران مي شود.
ايشان در بخش ديگري از سخنانش بر بازاريابي هدفمند و فراگير مبتني بر نياز مشتريان تاکيد و خاطر نشان کرد: در عصر حاضر نيازهاي مشتريان متنوع شده است، همه ما غير از وظيفه سازماني يک ماموريت ديگري به عنوان بازاريابي در راستاي توسعه فعاليت هاي بانک داريم که بايد به آن توجه ويژه شود.
مديرعامل بانک به اهميت نقش بانک در مسئوليت هاي اجتماعي و همچنين توسعه فعاليت هاي ارزي اشاره و تصريح کرد: در حد فعاليت ها و کسب وکار خرد موضوع قرض الحسنه بانک پارسيان بسيار موضوع مهمي است که براي بانک جلوه خوبي ايجاد مي کند و همچنين در حوزه بين الملل اين ظرفيت در بانک وجود دارد که بتوانيم شرايط بهتري را تجربه کنيم .
دکتر پرويزيان در پايان سخنانش به ساماندهي روابط با مشتريان اشاره و افزود: بانک پارسيان بزرگ است و مشتريان بزرگ کشوردر بانک پارسيان هستند. مشتري هاي بانک، هوش، ذکاوت و وضعيت تعامل بسيار بالايي دارند. سامان دادن روابط با آنها موضوع بسيار مهمي است که اگر مراقبت هاي خاص آن را به صورت دقيق انجام دهيم مي توانيم در بهبود فضاي کسب و کار و عملکرد بانک تاثير بگذاريم.
در پايان معاونين و مديران نيز ديدگاهها و نظرات خود را در راستاي ارتقاي جايگاه بانك به سمع مديرعامل رساندند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!