Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
همایش سراسری روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و پست بانک برگزار شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

همایش سراسری روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و پست بانک برگزار شد

نیوزبانک-همایش سراسری روابط عمومیهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانها و شرکتهای وابسته اعم از واحدهای ستادی و مراکز استانها، نهم خردادماه سال جاری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، برخی از مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمانها و شرکتهای تابعه، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی این وزارت، مدیران و کارشناسان روابطعمومی زیرمجموعهها از جمله پست بانک ایران و میهمانان دعوت شده با شعار "روابطعمومی حرفهایگری و مشتریمداری" در تالار شهید قندی برگزار شد.

همایش سراسری روابط عمومیهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانها و شرکتهای وابسته اعم از واحدهای ستادی و مراکز استانها، نهم خردادماه سال جاری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی، برخی از مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سازمانها و شرکتهای تابعه، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی این وزارت، مدیران و کارشناسان روابطعمومی زیرمجموعهها از جمله پست بانک ایران و میهمانان دعوت شده با شعار "روابط عمومی حرفهایگری و مشتریمداری" در تالار شهید قندی برگزار شد.=

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك،پس از آغاز این همایش و برگزاری مراسم اولیه در ابتدا دکتر محمدرضا فرنقیزاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری و استقبال روابطعمومیها از این همایش به تشریح وظایف روابط عمومی پرداخت و گفت: امروز هر فردی یک رسانه است و فعالیت در این حوزه بسیار سخت شدهاست.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم روابط عمومی پیغامبری است تصریح کرد: این بخش از سازمان باید پیام مردم را به مسئولان و پیام مسئولان را هم به مردم منتقل کند که مهمترین ویژگی آن صداقت و امانتداری است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهارداشت: صادقبودن، امینبودن، موثق بودن، انتقال دقیق اخبار و اطلاعات به مخاطبان، پاسخگوئی همراه با اخلاقگرائی به مخاطبان، تحلیل و پیشبینی بحرانها و ریسکها از مهمترین ویژگیهای پیغامبر میباشد.
فرنقیزاد در بخش دیگری از این همایش، گزارش کوتاهی از عملکرد روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کرد.
همچنین در این همایش دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مهدی محسنیانراد استاد دانشگاه امام صادق(ع) و دکتر حسین افخمی استاد دانشگاه علامه طباطبائی درخصوص راهبردهای روابط عمومی کارآمد و حرفهایگری در روابط عمومی به سخنرانی پرداختند و در ادامه نیز علیرضا معزی دبیرشورای اطلارسانی دولت و حمید ضیائیپرور مدرس روابط عمومی و ارتباطات به ترتیب درخصوص کاربردهای شبکههای اجتماعی مجازی در روابط عمومی و نقش و جایگاه آن در جامعه مطالبی را ارائه کردند.
گفتنی است: در همایش مذکور کارگاههای آموزشی؛ هوش هیجانی و مهارتهای ارتباطی توسط دکتر محمدسعید کاویانی و قوانین کاربردی تشریفات توسط دکتر یحیائی ایلهای برگزار و درپایان نیز هریک از سازمانها و شرکتهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت جداگانه نشستهای هماندیشی ویژهای را برگزار کردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/۱٠