Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93 :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد:

تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93

نیوزبانک-مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از تحقق مشتری مداری در پاسخگویی به درخواست ها و انتظارات مشتریان بانک پارسیان خبر داد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از تحقق مشتری مداری در پاسخگویی به درخواست ها و انتظارات مشتریان بانک پارسیان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك،دکتر مالکي خاطرنشان کرد : مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان تا پایان اسفندماه سال 93 به 95.729 تماس از طریق کانالهای مختلف ارتباطی پاسخ داده که از این حجم تماس تعداد 88.621 تماس مربوط به کانال ارتباطی تلفن می باشد.

افزود : آمار تماس هاي دريافتي حاکي از آن است که خدمات بانکداري الکترونيک بانک پارسيان همچنان بيش از ساير خدمات مورد استقبال قرار گرفته است که موضوعات پيرامون (تلفنبانک، اينترنت بانک، همراه بانک و ...) با 53% از حجم کل تماس ها بيشترين موضوعات مورد سؤال مشتريان طي سال گذشته بوده است. پس از آن موضوعات مربوط به «خدمات شرکت تجارت الکترونيک پارسيان» و «خدمات ريالي» بيشترين آمار تماس ها را به خود اختصاص داده است.
ايشان افزود : گزارش هاي بدست آمده نشان مي دهد بيشترين تماس هاي تلفني تهران به ترتيب از شماره تلفن هاي مربوط به مناطق شهرداري «شش»، «دو»، «چهار»، «هفت»، «پنج» بوده است همچنين طي سال گذشته تماسهاي تلفني، از مناطق «نوزده»، «هفده»، «بيست»، «شانزده»، « هجده»، «دوازده»، «چهارده»، «پانزده» و «بيست و يک» افزايش يافته است.

تحقق مشتری مداری با پاسخگویی به تماس مشتریان بانک پارسیان در سال 93

بيش از هفت سال است که از تأسيس و راه اندازي «مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان» مي گذرد. هم اکنون اين مرکز پاسخگوي تماس هاي برقرار شده از طريق کانال هاي ارتباطي تلفن، ايميل، پيام هاي وب، پيامک، فکس و پيام هاي صوتي مشتريان مي باشد.
مرکز ارتباط با مشتريان بانک پارسيان از ساعت 7:30 تا 21 از طريق شماره 81151000 آماده پاسخگويي به سوالات، مشکلات، نظرات و پيشنهادات هموطنان عزيز در سراسر کشور ميباشند و کارشناسان اين مرکز در مواقع لزوم نسبت به پيگيري موارد مطروحه از سوي مخاطبان اقدام و با برقراري تماس پيگيري نسبت ارايه اطلاعات به مشتريان اقدام خواهند کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/۱٠