پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

جهت شغل کارشناس فروش بیمه

بیمه سامان استخدام می کند

نیوزبانک- شرکت بیمه سامان( نمایندگی 1133) جهت گسترش شبکه فروش خود در *استان تهران و البرز*اقدام به جذب مدیر فروش و کارشناس فروش فعال می نماید.

شرکت بیمه سامان( نمایندگی 1133) جهت گسترش شبکه فروش خود در *استان تهران و البرز*اقدام به جذب مدیر فروش و کارشناس فروش فعال می نماید.

به گزارش نیوزبانک، در آغاز همکاری، آموزش های تخصصی لازم بطور کامل ارائه شده و نیاز ضروری به سابقه کاری و تجربه ندارد. این شغل، کاملا مستقل با درآمدی مناسب بصورت کارمزد است. داشتن اعتماد به نفس بالا، اشتیاق، انگیزه، علاقه، صبر و پشتکار راز موفقیت و کسب درآمدهای بسیار چشمگیر و مناسب در این حرفه می باشد.

شرايط و روند اخذ كد كارشناسي و مدیریت فروش

متقاضيان محترم ؛ خواهشمند است ، قبل از ثبت رزومه، مطالب ذيل را با دقت مطالعه فرماييد :
شاخصه هايي كه شما بايد داشته باشيد :
صداقت – نظم- مسئوليت پذيري – پشتكار بالا –روابط عمومي خوب( راحت با مردم ارتباط برقرار كردن) اعتبار اجتماعي –آينده نگري – اعتماد به نفس.
لازم به ذكر است در صورتيكه شخص متقاضي هر كدام از شاخصه هاي فوق را نداشته باشد يا ضعيف باشد به همان نسبت در كار با مشكل مواجه خواهد شد و قرار داد ايشان تمديد نخواهد شد ؛ لذا بهتر است با خودمان رو راست باشيم.
شغل ما: كارشناس و مشاوره بيمه اي و مالي به كل مردم جامعه

وظيفه ما: اشاعه فرهنگ بيمه ای و كمك به كاهش استرس و نگرانيهاي هموطنان عزيز در جهت آينده نگري
صنعت بيمه : قوي ترين ،پردرآمدترين و پولسازترين صنعت دنيا
مزاياي شغل : فرهنگ سازي –فردي مفيد براي جامعه- جايگاه شغلي خوب- پرستيژ كاري- درآمد خوب (ميزان درآمد به توانايي و پشتكار خودمان بستگي داشته و هيچ سقفي ندارد) –متخصص در شغل خود- رئيس خود بودن- آزادي عمل در زمان فعاليت- پشتيباني قوي شركت اتيه سازان- انتخاب مشتري به اختيار شماست –امنيت شغلي بالا – آزادي شغلي –امكان پيشرفت و ارتقاء شغلي – سابقه كار و ....
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند، کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند،افرادی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران، کسانی که خود را لایق درآمدزایی می دانند، نه حقوق ثابت، و
...
اساس كار بر پايه آموزشهاي جامع و علمي بوده و از پشتيباني خيلي خوبي برخوردار خواهيد شد.

روند اعطای كد كارشناسي و مدیریت فروش :

الف) اخذ درخواست کتبی از متقاضیان (ثبت رزومه).

ب ) پس از مصاحبه مدیر امور نمایندگان با متقاضی، حالت زیر به وجود می آید:

در صورت احراز شرایط و پذیرش از سوی مدیریت امور نمایندگان برای متقاضی پرونده تشکیل و متعاقب آن مکاتبات لازم با متقاضی و معرفی ایشان برای شرکت در دوره های آموزشی و آزمون صورت می پذیرد.

- گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه

- شرکت در دوره آزمون

- در صورت قبولی در آزمون، عقد قرارداد و شروع فعالیت

مزایای اخذ

اعطای کد رسمی از اولین روز کاری

درج سابقه رسمی شما در سطوح ملی و بین المللی

آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا

بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی

امکان بهره گیری از دفتر سرپرستی و امکانات آن

امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی

و اما توضیحات کامل تر در مورد شیوه کار :

شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، دانش، تجربه، رابطه، بازار هدف، موقعیت و فضای کاری دارید که تمامی این امکانات توسط این مجموعه برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد شده است. در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.

همچنین مناسب افرادی است که:

خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.

به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.

علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.

علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.

و به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.

جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟ ( آیا کار من ویزیتوری است؟)

متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که در شبکه فروش ما در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.

در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.

کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از هم جدا کنند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و... نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه 54) نزد مردم و جامعه می باشد
نمایندگان فروش بیمه ، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟

در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و... می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در ، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی تخصصی، در دفتر سرپرستی این مرکز کسب و کار خویش را آغازمی نماید. به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.

درآمدزایی به چه میزان است؟

میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. مهمترین آیتم در این قسمت دانش و آموزشی است توسط سرپرستان و پشتیبان های فروش به شما منتقل می گردد و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند.

چقدر مردم به بیمه نامه نیاز دارند؟ ( تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟ )

هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود می ترسد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و خطر تصادفات رانندگی ، مسئولیت مدنی کارفرمایان و آتش سوزی ...

از آنجایی که بیمه تمام این ترس ها و خطرات را پوشش می دهد، مردم، استقبال بسیاری از انواع بیمه نامه ها دارند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.
میزان رشد بین المللی در این فعالیت ها چگونه است؟

کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.

جهت ثبت درخواست همكاري و ارسال رزمه كليك نماييد

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/٠۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!