Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان را رسالت خود می دانیم :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیر عامل بانک صادرات :

خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان را رسالت خود می دانیم

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان تکریم مشتری و خدمت رسانی حداکثری به احاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان تکریم مشتری و خدمت رسانی حداکثری به احاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش «اخبار بانک» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان، افزایش رضایت مندی مشتریان و ارایه خدمات مورد نیازهای آنها را از اولویت های بانک برشمرد.

لـله گانی با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود.

لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: برای اولین بار تمام دستورالعمل های اعتباری به صورت یک مجلد در اختیار تمامی همکاران قرار گرفته است. همچنین در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت تا بتوانند بدون واسطه و از راههای قانونی و با شفافیت کامل از تسهیلات بانک استفاده کنند.

وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساختهای فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده نمایند و از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان برای مشتریان کاهش یابد.

لـله گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک ها شلوغی و تجمیع فعالیت ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس می کوشیم تا با بستر سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران اضافه کرد: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون ٧٥ درصد فعالیت های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می شود بر این اساس توسعه بانک داری مجازی در اولویت برنامه های بانک می باشد.

لـله گانی تصریح کرد: شفاف سازی روند امور؛ کمک به واحدهای تولیدی؛ تمکین از مصوبات ابلاغی و همکاری با بانک مرکزی از جمله اولویت های این بانک است و رویکرد حمایت از تولیدات داخلی به عنوان سرلوحه فعالیت های بانک صادرات در سال ٩٤ تعیین و به کلیه شعب ابلاغ شده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/٠٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!