پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر پورزرندی:

سامانه نظارتی بانک شهر امانتدار و انعکاس‌دهنده پیام‌های شهروندان است

نیوزبانک- همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس صحیح پیامهای شهروندان است.

همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس صحیح پیامهای شهروندان است.

به گزارش نیوزبانک،مدیر عامل بانک شهر ابراز کرد: قدردان زحمات شهروندانی هستیم که از طریق ارتباط با این سامانه در جهت بهبود شرایط و خدمات این بانک سهیم بودهاند و معتقدیم که این عزیزان از برترین مشتریان فعال بانک بوده و شایسته تقدیر هستند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره بانک شهر، اظهار داشت: سامانه نظارتی8655 به عنوان نخستین نمونه اینچنینی در شبکه بانکی کشور، از طریق شنیدن صدای مشتریان توانسته است بیش از 50درصد از مشکلات را برطرف کند.
سیدجلال ضیائیان، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت این سامانه در طول عمر یک ساله آن شامل تهیه و تدوین ساختار سازمانی و وظایف سامانه، ایجاد یکپارچگی در حوزه پشتیبانی خدمات مشتریان و نظارت، نصب و راهاندازی سامانههایCall Center و CRM، ایجاد صندوق صوتی مدیران، تشکیل جلسات ارتباط مستقیم و دریافت و پیگیری نزدیک به 189هزار پیام از سوی شهروندان ارایه کرد.
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655)، با هدف تحقق شعار محوری"بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و پاسخگویی، از تاریخ22 اردیبهشت ماه سال93راهاندازی شد.
گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) از طریق شماره تماس8655، پیام کوتاه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir و مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی www.shahr-bank.ir آماده پاسخگویی به شهروندان و همکاران است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠٣/٠٤
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!