Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
بانک شهر برنده تندیس زرین برترین مدیر روابط‌عمومی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک شهر برنده تندیس زرین برترین مدیر روابط‌عمومی

نیوزبانک- با کسب بیشترین آرای در اجلاس متخصصین باینکس(Bainex)، تندیس زرین برترین مدیر روابطعمومی در سیستم بانکی، بورس و بیمه به پاس تلاشهای مستمر به بانک شهر اعطاء شد.

با کسب بیشترین آرای در اجلاس متخصصین باینکس(Bainex)، تندیس زرین برترین مدیر روابطعمومی در سیستم بانکی، بورس و بیمه به پاس تلاشهای مستمر به بانک شهر اعطاء شد.

به گزارش نیوزبانک، در دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه، بورس و شرکتهای تاثیرگذار در اقتصاد کشور که در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین "موثرترین مدیریت روابطعمومی و ارتباطات" به دکتر فرشاد فخیمی، مدیر امور ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، اختصاص یافت.

این اجلاس با حضور تنی چند از مدیران ارشد بانکها، بیمههای خصوصی و دولتی، مدیران صنایع و کارخانجات از جمله سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و در آستانه روز روابطعمومی و ارتباطات برگزار شد.

بر این اساس، بانک شهر به دلیل خلاقیت و ابتکار، ایجاد توسعه و رشد درون سازمانی و برونسازمانی در بخشهای تخصصی همچون ارائه خدمات نوین در قالب طرحهای کاربردی، حضور فعال و تاثیرگذار در بازار بورس و سرمایه، جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی و ارائه میزان تسهیلات و حمایتهای مالی و اعتباری و همچنین با توجه به مسئولیتها و تعهدات اجتماعی در سطح کشور و افزایش جذب سرمایه و گردشهای مالی، به عنوان کاندیدای دریافت این جایزه در نظر گرفته شد.

همچنین با توجه به تلاشهای صورت گرفته در توسعه و رشد شعب و نحوه دسترسی مشتریان، توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی در سال۹۳ و تحقق بانک پیشرو و مبتکر در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، در دو بخش دریافت "نشان و استاندارد بینالمللی کیفیت و اعتبار در خدمات بانکداری" از سوی کشور آلمان و همچنین "موثرترین مدیریت روابطعمومی و ارتباطات مبتنی بر تلاشهای مستمر"، مطرح و نشان زرین دریافت کرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۲/۲۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!