پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در سال 90

صدای سپهر پاسخگوی 402000 تماس بود

استقبال گسترده از خدمات نوین بانک صادرات

نیوزبانک- بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک صادرات (صدای سپهر) نشان ‌می‌دهد این واحد در فروردین ماه سال جاری پاسخ گوی 56 هزار تماس از سوی مشتریان بوده است.

بررسی عملکرد واحد ارتباط با مشتریان بانک صادرات (صدای سپهر) نشان ‌می‌دهد این واحد در فروردین ماه سال جاری پاسخ گوی 56 هزار تماس از سوی مشتریان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، تعداد تماس‌ها با مرکز صدای سپهر با شماره تلفن(09602) درسال 90، به بیش از 402 هزار تماس بالغ شد که این میزان نشان دهنده رشد 28 درصدی نسبت به سال قبل است.

 بر اساس این گزارش، استقبال مشتریان از خدمات این مرکز روند رو به رشدی داشته به گونه‌ای که در فروردین ماه سال جاری تعداد تماس‌ها 11 هزار افزایش داشته که این میزان بیانگر 24 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 است و کارشناسان این مرکز دراولین ماه از سال 91 به تعداد 56 هزار تماس و همچنین این مرکز درمورد خدمات تلفن بانک در همان مقطع زمانی به تعداد 5 میلیون و200 هزار تماس مشتریان پاسخ داده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠٣/٠٤
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!