پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مهندس آیت اللهی:

مشتری مداری و قانونمداری دو اصل راهبردی بانک کارآفرین است

نیوزبانک- مهندس آیت اللهی در همایش روسای مدیران ستادی و روسای شعب کشور و دیدار نوروزی با کارکنان ابراز امیدواری کرد که سال 1394، سالی خوب برای صنعت بانکداری کشور به ویژه برای بانک کارآفرین و کارکنان آن باشد.

مهندس آیت اللهی در همایش روسای مدیران ستادی و روسای شعب کشور و دیدار نوروزی با کارکنان ابراز امیدواری کرد که سال 1394، سالی خوب برای صنعت بانکداری کشور به ویژه برای بانک کارآفرین و کارکنان آن باشد.

به گزارش نیوزبانک، در این همایش كه روز جمعه 21 فروردین ماه سال جاری در سالن همایش های هتل همای تهران و با حضور اعضای هیئت مدیره، سهامداران و مدیران ستادی و روسای كلیه شعب كشور و همچنین كاركنان شعب و ستاد شاغل در این بانك در تهران برگزار شد، سرپرست بانك كارآفرین از زحمات كلیه همكاران در سال گذشته تشكر و قدردانی كرد و ابراز امیدواری كرد كه در سال پیش رو بانك بتواند همچون سال های گذشته گام های استواری را برای رسیدن به اهداف تعیین شده در واحدهای صف و ستاد بانك بردارد.
سرپرست بانك در ادامه ضمن ابراز خوشبینی نسبت به نتایج تفاهم هسته ای لوزان، اظهار داشت: صنعت بانكداری كشور و بالطبع بانك كارآفرین در سال 93، در وضعیت چندان خوبی نبود و واقعیت این است كه اكثر بانك های كشور نتوانستند بودجه و منابع و مصارف پیش بینی شده در این سال را تحقق بخشند، و متأسفانه بانك كارآفرین نیز برای اولین بار پس از 15 سال از زمان تأسیس آن، مشمول این شرایط شد. اما با این اوصاف امیدواریم با گام های مثبت و موثری كه تاكنون در مسایل هسته ای برداشته شده است، راه ما در سال پیش رو برای تحقق اهدافمان چندان ناهموار نباشد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۲/٠۵
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!