Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
نشان «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» به بانک دی اعطا شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نشان «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» به بانک دی اعطا شد

نیوزبانک- بانک دی موفق به دریافت «نشان مسئولیت پذیری اجتماعی» در کنفرانس ملی برند پایدار شد.

بانک دی موفق به دریافت «نشان مسئولیت پذیری اجتماعی» در کنفرانس ملی برند پایدار شد.

به گزارش نیوزبانک ، در کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی که با حضور معاون حقوقی رییسجمهوری و 700 تن از مدیران عالی کشور برگزار شد از شرکتها و بنگاههای اقتصادی پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

در این کنفرانس که از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، نشان برتر مسئولیتپذیری اجتماعی به مدیرعامل بانک دی اعطا و از سوی ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی دریافت شد.

در لوح اعطا شده به مدیرعامل بانک دی که از سوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران نگارش شده، آمده است: «در دنیای امروزی جامعه بیش از پیش نیازمند اجرای اصول اولیه مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی سازمانها و واحدهای صنفی و صنعتی و خصوصی است که این مهم عامل اصلی در پایداری و محبوبیت برندها در نتیجه وفاداری و رضایتمندی مشتریان بر شمرده میشود.

لذا با توجه به اهمیت موارد فوقالذکر و نیز نظر به اقدامات بی شائبه و انکارناپذیر شخص حضرتعالی در سایه نام مجموعه محترمتان اینک دریافت نشان مسئولیت پذیری اجتماعی در کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی در اردیبهشت ماه سال 1394 که توسط رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی به نام "دولت و ملت همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات مضاعف جنابعالی را مسالت دارم.»

در این کنفرانس موضوعاتی از جمله توسعه کسب و کار با تعهدات اجتماعی، ارتباط مسئولیت اجتماعی در پایداری برند، مسئولیتپذیری اجتماعی در مقابل مصرف کنندگان، سازمان، جامعه، محیط کار و محیط زیست، مسئولیت اجتماعی راهکاری برای عبور از موانع فعالیت تجاری، نقش سرمایهگذاری مالی، انسانی، پژوهشی در ایجاد و توسعه یک برند و وفادارسازی مشتریان در نظام مسئولیت اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین علاوه بر تقدیر از شرکتهای پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی در این کنفرانس از تمبر اختصاصی «برند پایدار نشان مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی» با حضور معاون حقوقی رییسجمهوری پرده برداری شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۲/٠۵

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!