Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
رسیدگی به امور مشتریان بانک شهر بر اساس استاندارد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رسیدگی به امور مشتریان بانک شهر بر اساس استاندارد

نیوزبانک-سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان را بر اساس استاندارد 10002:2004ISO اعلام و تبیین کرد.

سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان را بر اساس استاندارد 10002:2004ISO اعلام و تبیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك،،سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان بر اساس استاندارد 10002:2004ISO را در قالب فرایند بیان شکایت از طریق ارتباط با سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) به منظور آگاهسازی شهروندان در سراسر کشور اعلام کرد.
گفتنی است در این فرایند، تلفن 4رقمی 8655، ارسال پیام کوتاه به سامانه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir نظام پیشنهادها، صندوق انتقاد و شکایت واقع در ساختمان ستاد مرکزی بانک و طرح شکایت در جلسات ارتباط مستقیم با مدیران بانک، به عنوان کانالهای ارتباطی موجود معرفی شدهاند.
برای دسترسی به روند کامل رسیدگی به شکایات در این سامانه اینجا کلیک کنید

تاریخ خبر: ۱٣۹٤/٠۱/٣۱