پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

عضو هیات مدیره بانک سپه:

رعایت اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای در کار مبنای امور است

نیوزبانک- آقای چقازردی که در مراسم معارفه رییس باشگاه کارکنان بانک سپه سخن می گفت با بیان اینکه بانک تجربه 90 ساله را به عنوان پشتوانه خود دارد و مدیران و کارکنان بسیاری آمده و رفته اند و دانش و تجربه خود را پای سازمان صرف کرده اند گفت: باید این تجارب حفظ و منتقل شود و طبق یک برنامه صحیح نیروها آموزش ببیند.

آقای چقازردی که در مراسم معارفه رییس باشگاه کارکنان بانک سپه سخن می گفت با بیان اینکه بانک تجربه 90 ساله را به عنوان پشتوانه خود دارد و مدیران و کارکنان بسیاری آمده و رفته اند و دانش و تجربه خود را پای سازمان صرف کرده اند گفت: باید این تجارب حفظ و منتقل شود و طبق یک برنامه صحیح نیروها آموزش ببیند.

به گزارش نیوزبانک، وی با گرامیداشت تجربه بازنشستگان که در مسیر تعالی این بانک تلاش کرده اند گفت: باید با پاسداشت فعالیتهای صورت گرفته، برای ارتقای جایگاه بانک سپه تلاش کرد و اثر نیک از خود به جای گذاشت.
آقای چقازردی تأکید کرد: باید فضایی را ایجاد کرد که همکاران از اینکه در بانک سپه کار می کنند به خود ببالند.
عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به اهمیت بهره گیری از تجارب و دانش همکاران در راستای اهداف و سیاستهای کلان بانک گفت: در انجام امور باید از خردجمعی بهره گرفت و در امور تخصصی از امر مشورت و مشاوره غافل نماند.
وی با تأکید بر اهمیت تبلیغات گفت: افراد 40 سال به بالا در ایران ، بانک سپه را بانکی سالم و پاک می شناسند و این در حالی است که جمعیت جوان جامعه با حدود سنی 20 تا 30 نیز باید تصویر روشنی از ظرفیت و تواناییهای بانک داشته باشند. باید تعهد سازمانی و ارزش های والای بانک مستمراً تقویت و از طریق آموزش به کارکنان جدید منتقل شود.
آقای چقازردی در حوزه تبلیغات گفت: باید بیش از گذشته تمرکز کنیم و در این تمرکز، جمعیت جوان جامعه را با خدمات بانک سپه آشنا کنیم و تصویری واقعی از نخستین بانک ایرانی به آنها ارائه نماییم.
وی افزود: بانک سپه نخستین بانک ایرانی است و روی برند و اعتبار آن به واقع نمی توان ارزشگذاری کرد. باید از این مزیت بهره گرفت و در امر تبلیغات بر آن تأکید کرد.
عضو هیات مدیره در ادامه به نکاتی در بحث حفظ بیت المال و امانتداری، به رعایت شئون مدیران و کارکنان اشاره کرد.
در ادامه ضمن قدردانی از زحمات آقای جهانگردیان رییس پیشین باشگاه و بیان ویژگی های کاری و مسئولیت پذیری¬ آقای سالاری و تاکید بر ایجاد فضای امن توام با احترام برای خدمت به کارکنان شاغل و بازنشسته در باشگاه و ضرورت تقویت مسائل فرهنگی و ورزشی و شادابی به موضوع با اهمیت کیفیت و بهداشت خدمات باشگاه بویژه غذای کارکنان تاکید کرده و در مسئولیت پذیری آقای سالاری ابراز موفقیت نمود.

* شکربیگی : اقتصاد مقاومتی بهینه مصرف کردن است
مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک سپه با تأکید بر صرفه جویی و تبیین اهمیت این مهم گفت: اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست بهینه مصرف کردن است.
علی عباس شکربیگی نیز در این مراسم، ضمن تبریک به سالاری به عنوان رییس جدید باشگاه کارکنان بانک سپه، دو خصیصه مهم رییس باشگاه را امانتداری و حفظ بیت المال برشمرد و گفت: حفظ و حراست از امانت و نیز صیانت از آن در همه ادیان و حکومتها مورد تأکید قرار گرفته است.
وی با تبیین اهمیت حفظ بیت المال در نهج البلاغه و در کلام حضرت امیر (ع) به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و از شروط رستگاری، دقت و کوشا بودن نسبت به عهد و پیمان و امانت یاد کرد و گفت: باید کفه اعمالمان به سمت خیر و عمل صالح باشد تا در دنیا و اخرت دچار خسران نشویم.
وی با تأکید به پرهیز از غیبت، به تشریح فعالیتهای باشگاه پرداخت و خواستار ارتقای کیفیت خدمات و فعالیتها در باشگاه کارکنان بانک سپه در مدیریت جدید شد.
مدیر امور حراست بانک با بیان اینکه باشگاه متعلق به بانک سپه است و باید بر روی قیمتها و کیفیت خدمات و نیز استفاده از اماکن تفریحی تجدید نظر شود گفت: با توجه به نوع فعالیت باشگاه، باید در حفظ و حراست اسرار همکاران و مشتریان کوشش شود.
وی با تأکید بر ارتقای فعالیتهای باشگاه در دوره مدیریت سالاری ، از تلاشهای جهانگردیان رییس پیشین باشگاه کارکنان تشکر کرد و گفت: باید روحیه تغییر را به سمت مثبت و تعالی در خود زنده نگهداشت و از افتادن به ورطه عادت و روزمرگی جلوگیری کرد.

* سالاری: در جهت برآورده کردن انتظارات مشتریان؛ برنامه ریزی می کنیم
سالاری رئیس جدید باشگاه کارکنان نیز با تقدیر از حسن اعتماد اولیای بانک ، با بیان اینکه افزایش فرهنگ شهرنشینی و افزایش جمعیت، فعالیت اماکن برگزاری جشنها و مراسمها را بیشتر کرده گفت: در چنین شرایطی مدیریت چنین فضاهایی کار سختی است و برای حفظ بقا، تلاش مضاعفی را می طلبد.
وی لازمه موفقیت در چنین شرایطی را برخورداری و شناخت کافی از مجموعه ها برشمرد و گفت: این مجموعه به دو دسته افراد خدمات رسانی می کند دسته اول افراد درون سازمانی و دسته دوم افراد برون سازمانی اعم از حقیقی و حقوقی هستند.
سالاری گفت: ما باید برای تمامی این متقاضیان برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم و حداقل انتظارات را بشناسیم و این شناخت مبنای برنامه ریزی ما قرار گیرد.
رییس جدید باشگاه با تأکید بر حمایت اولیای بانک برای توسعه فعالیتهای باشگاه و تجهیز برخی امکانات همچون بهره مندی از پارکینگ گفت: باید دغدغه های مختلف متقاضیان را شناسایی و به رفع آنها اقدام کرد.
وی با تشکر از تلاشهای جهانگردیان و معاونان فعلی باشگاه گفت: امیدوارم به یاری خدا بتوانم با حمایت اولیا بانک به فعالیتهای اقدام کنیم که در نهایت موجبات رضایت خدا، اولیای بانک و همکاران فراهم شود.

* سلطانی ها: توسعه جنبه فرهنگی باشگاه یک ضرورت است
سلطانی ها با تاکید بر حفظ و توسعه جنبه فرهنگی باشگاه بانک سپه خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت این باشگاه در جهت تعمیق هر چه بیشتر دوستی ها بین کارکنان استفاده کرده و به مجموعه باشگاه تنها با جنبه خدماتی نگاه شود.
معاون باشگاه بانک سپه ضمن اعلام آمادگی خود برای همکاری با کلیه مسئولان و مدیریت جدید باشگاه تصریح کرد: باید دست به دست هم داده و با خرد و تلاش جمعی به همکاران، خدمات ارزنده ارائه دهیم.
وی ضمن تقدیر از کلیه همکاران خود در خدمات رسانی به همکاران در باشگاه از آنها خواست مدیریت جدید باشگاه را در تحقق اهداف و برنامه های جدید کمک کنند.
/انتهای پیام/

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!