پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی

بانک آینده سازمان شنوا شناخته شد

نیوزبانک- بانک آینده به دلیل فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

بانک آینده به دلیل فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتریمحوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

به گزارش نیوزبانک، دوّمین دوره «کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در روابطعمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحبنظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابطعمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد.

در دوّمین دوره «کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در روابطعمومی»، عملکرد هر یک از روابطعمومیهای منتخب، بر اساس شاخصهایی همچون اخلاقمحوری، توفیق در بخشهای مختلف روابطعمومی و نقشآفرینی در راستای اعتلای روابطعمومی، از سوی هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از 25 سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهشهای افکار عمومی تجلیل شد.

بانک آینده بهمنظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند اربابرجوع و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۲/٠٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!