پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک قوامین نشان رضایتمندی مشتری گرفت

نیوزبانک- لوح دوستاره چهارمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان به روابط عمومی بانک قوامین اهداء شد.

لوح دوستاره چهارمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان به روابط عمومی بانک قوامین اهداء شد.

به گزارش نیوزبانک، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان که با حضور نهادها و سازمان های اجرایی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ نشان دوستاره این اجلاس به بانک قوامین اهداء شد.

در این اجلاس که با هدف معرفی استانداردهای بین المللی بهره وری، کیفیت و مشتری مداری و هم اندیشی صاحبان خدمات اقتصادی در خصوص تکریم مشتری و با همکاری انجمن ملی و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس برگزار شد؛ ضمن تقدیر از سازمان های پیشرو در زمینه کیفیت، بهره وری و تکریم مشتری و از برنامه های بانک قوامین در زمینه ارتباط با مشتریان قدردانی لوح سپاس در این زمینه به بانک اهداء شد .

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۱/۱۹
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!