پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

همتی، مدیر عامل بانک:

شعب، خط مقدم حفظ و تداوم اعتماد مردم به بانک ملی هستند

نیوزبانک- مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی ضمن تشریح برنامه های تحول بانک و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانک ملی به سؤالات متعدد رؤسای شعب در یک محیط صمیمی پاسخ داد.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانك ملی ضمن تشریح برنامه های تحول بانك و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانك ملی به سؤالات متعدد رؤسای شعب در یك محیط صمیمی پاسخ داد.

به گزارش نیوزبانک، دكتر عبدالناصر همتی در نشست صمیمانه با ۶۰۰ نفر از رؤسای شعب این بانك در تهران ضمن تشریح برنامه های تحول بانك و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانك ملی به سؤالات متعدد رؤسای شعب در یك محیط صمیمی پاسخ داد. در این جلسه كه اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران ارشد بانك نیز حضور داشتند اعضاء هیئت مدیره و معاونین مدیر عامل نیز برنامه ها و مطالب ضروری خود برای توسعه امور بانك را مطرح كردند.

دكتر همتی از روسای شعب خواست در هفته های پایانی سال بر تلاش خود افزوده و برای جذب بیشتر منابع و وصول مطالبات اقدام كنند.

مدیر عامل بانك تأكید كرد رعایت اخلاق و تكریم مشتریان یك اصل ضروری در بانك ملی است. اعتماد مردم به بانك ملی یك سرمایه بزرگ است و همكاران با تكریم مشتریان در حفظ این سرمایه بكوشند.
دكتز همتی تأكید كرد با تلاش شما و تك تك همكاران در سراسر كشور به حمداله روند امور بانك ملی بعد از مشكلات جدی كه با آن مواجه شد و به روی ریل اصلی برگشته و من از شما می خواهم سرعت حركت قطار پیشرفت و توسعه بانك ملی را افزایش دهید.

وی سودآوری بانك را عامل مهم توسعه آن دانست و همه اركان بانك را برای تلاش جدی در جهت بالا بردن درآمد بانك و افزایش بهره وری و سودآوری فراخواند.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در حوزه وصول مطالبات و حقوقی بانك از ابتدای سال برای كاهش مطالبات معوق تأكید كرد خوشبختانه روند وصول و تعیین تكلیف مطالبات با كارگروه هایی كه تعیین شده است به خوبی پیش می رود و انشاءاله نتایج آن را تا پایان سال خواهیم دید.

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی همكاران را از دغدغه های اصلی خود و هیئت مدیره یاد كرد و گفت: من از همه توان خود در این زمینه استفاده خواهم كرد و انشاءاله نتایج خوبی خواهیم گرفت.

در این نشست سه ساعته رؤسای شعب در یك فضای صمیمی مسائل و مشكلات و پیشنهادهای اصلاحی خود را برای بهتر كردن امور بانك مطرح كردند.

قبل از سخنان مدیر عامل آقایان برات كریمی معاون امور شعب مدیر عامل و علی رحیمی مدیر امور شعب تهران گزارشی از عملكرد شعب تهران و سراسر كشور را ارائه كردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۱/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!