پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

شعب تمام الکترونیک «فرا بانک سینا» به بهره برداری رسید

نیوزبانک- در راستای توسعه سبد محصولات و خدمات بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک و با هدف تسریع در خدمات رسانی به مشتریان در همه ساعات شبانه روز، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، شعب تمام الکترونیک «فرابانک سینا» به بهره برداری رسید.

در راستاي توسعه سبد محصولات و خدمات بانك سينا در حوزه بانكداري الكترونيك و با هدف تسريع در خدمات رساني به مشتريان در همه ساعات شبانه روز، همزمان با گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، شعب تمام الكترونيك "فرابانك سينا" به بهره برداري رسيد.


به گزارش نیوزبانک، در مراسمي كه روز چهارشنبه 15 بهمن ماه جاري با حضور مديرعامل، معاونين، مديران، مشاوران و روساي ادارات بانك سينا در محل شعبه شهيد بهشتي تهران برگزار شد، شعب تمام الكترونيك فرابانك سينا به طور رسمي فعاليت خود را آغاز كردند.
مديرعامل بانك سينا در اين مراسم ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، با اشاره به اينكه در حال حاضر بيش از 85 نوع خدمت در حوزه بانكداري الكترونيك از سوي اين بانك به هموطنان ارائه مي شود، گفت: با توجه به رويكردي كه در جامعه نسبت به استفاده از خدمات الكترونيك وجود دارد، بانك سينا سياستگذاري ها و برنامه ريزي هاي خود را بر محور توسعه اين خدمات استوار ساخته و افتتاح شعب فرابانك نيز در همين راستا صورت گرفته است.
دكتر كوروش پرويزيان با تشريح فضاي رقابت موجود در نظام بانكي، ضرورت توجه به توسعه بانكداري الكترونيك را به عنوان يكي از محورهاي موفقيت در موقعيت فعلي يادآور شد و افزود: با ايجاد تنوع در خدمات بانكداري الكترونيك و ترويج فرهنگ استفاده از اين خدمات مي توان زمينه موفقيت بيش از پيش بانك و بهبود عملكردها را فراهم آورد.
وي در ادامه تصريح كرد: نيروي انساني صديق، امين و قابل وثوق بانك سينا در كنار ارائه خدمات متنوع بانكداري الكترونيك دو مولفه مهم جهت افزايش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوري پايدار بانك به شمار مي رود.
مسعود پشم چي معاون فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات بانك سينا نيز در اين مراسم با اعلام اين كه شعب فرابانك سينا 95 درصد از خدمات قابل ارائه از سوي شعب سنتي بانك ها را به صورت آنلاين و با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز بانكي به مشتريان و مراجعين ارائه مي كنند، گفت: يكي از بارزترين مشخصات شعب فرابانك سينا ايجاد امكان تماس تصويري و ويديوئي آني و مستقيم مشتريان با كارشناسان و مشاوران بانكي است كه از اين طريق آنها مي توانند ضمن دريافت مشاوره هاي بانكي و آشنايي با جديدترين خدمات بانك سينا، سوالات و ابهامات خود را در حوزه خدمات بانكي مطرح كنند.
وي از ديگر خدمات قابل ارائه در شعب فرا بانك سينا را سرويس "خود دريافت" اعلام كرد كه مشتريان بانك سينا با استفاده از آن مي توانند وجوه مورد نظر خود را بر خط به حساب خود واريز نموده و سپس در صورت نياز به حساب و يا كارت ديگران نيز انتقال دهند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۱/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!