پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مدیرعامل بیمه ایران درباره پرونده تخلف این شرکت لب به سخن گشود:

قانوناً مکلفیم پرونده تخلف را پیگیری و با متخلفان برخورد کنیم

نیوزبانک- مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه برای استیفای حقوق شرکت، هیات مدیره از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد، افزود: شرعاً و قانوناً مکلف هستیم که این موضوع را پیگیری کنیم. ما تابع قانون هستیم و کسانی که تخلف کردهاند باید با آنها برخورد شود.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه برای استیفای حقوق شرکت، هیات مدیره از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد، افزود: شرعاً و قانوناً مکلف هستیم که این موضوع را پیگیری کنیم. ما تابع قانون هستیم و کسانی که تخلف کردهاند باید با آنها برخورد شود.

به گزارش نیوزبانک، محمود امراللهی در نشست خبری امروز که به مناسبت دهه فجر در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، درباره پرونده بیمه ایران اظهار داشت: تابع قانون هستیم و کسانی که مرتکب تخلف شده اند، باید در این زمینه جوابگو باشند.

رفع اختلافات چندساله بیمه مرکزی و ایران


امراللهی با اشاره به سخنان اخیر رئیس کل بیمه مرکزی مبنی بر اینکه بیمه ایران دچار سوء مدیریت است، افزود: بیمه ایران شرکتی دولتی است که هیات مدیره آن با نظر وزیر اقتصاد و مجمع عمومی تشکیل می شود، به همین دلیل افرادی که انتخاب می شوند حرفه ای و کارشناس هستند و ارتباط موثر و خوبی بین مدیران ارشد، میانی و کارمندان بیمه مرکزی با بیمه ایران برقرار است
مدیرعامل بیمه ایران گفت: اختلافات چند ساله بیمه ایران و بیمه مرکزی با پیگیری ها در حال رفع است.

وی، شفافیت، کیفیت، توسعه فرهنگ بیمه و بیمه زندگی را 4 استراتژی مهم این شرکت اعلام کرد و ادامه داد: این شرکت در بخش شفافیت تلاش دارد تا تمام سیستم های عملیاتی و مالی را بازنگری کند.

قرارگیری تحت وب بیمه شخص ثالث


وی با تاکید بر اصلاحات انجام شده در بیمه شخص ثالث توسط شرکت بیمه ایران، افزود: این اصلاحات در حوزه گزارشگری، دریافت و پرداخت انجام شده ضمن آنکه بیمه نامه شخص ثالث نیز تحت وب قرار گرفته که این موضوع در ارزیابی ریسک و کنترل های مدیریتی بسیار کارساز است.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به پرداخت خسارت توسط این شرکت با بهره گیری از 220 میلیارد تومان سپرده های اعلام کرد: بیش از پنج میلیون نفر از پوشش بیمه درمان استفاده می کنند ضمن آنکه 10 میلیون بیمه نامه شخص ثالث در سال جاری از سوی این شرکت صادر شده است.

امراللهی در خصوص فعالیت های بیمه ایران، تاکید کرد: فاز 13، 22 و 24 پارس جنوبی، نیروگاه سیکل ترکیبی سیاه بیشه، قطار شهری تبریز و میدان نفتی باران از قراردادهای عمده این شرکت برای ارائه پوشش های بیمه ای است.

ساماندهی مطالبات معوق

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ساماندهی مطالبات معوق در این شرکت، گفت: به همین منظور کارگروهی ویژه در 207 شعبه این شرکت تشکیل شده است.

این مقام مسوول در صنعت بیمه از پرداخت خسارت های معوق بیمه ایران خبر داد و افزود: خسارت 50 میلیارد تومانی به متروی تهران و پرداخت 3 میلیون یورو به هواپیمای فوکر از مهمترین خسارت های پرداختی این شرکت در این مدت بوده است.


امراللهی کل خسارت پرداختی سال 93 بیمه ایران را چهار هزار و 100 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: نیمی از این رقم مربوط به شخص ثالث و حوادث رانندگی است.

سهامدار ثابت صندوق بازار سرمایه
وی با بیان آنکه سرمایه این شرکت از 390 میلیارد تومان به سه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: بیمه ایران در بازار سرمایه حضور موثر دارد و ارزش روز سرمایه گذاری این شرکت در بورس 800 میلیارد تومان است. بیمه ایران یکی از سهامداران صندوق ثبات بازار سرمایه است.

صدور بیمه نامه با موبایل

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه این شرکت به دنبال صدور بیمه نامه الکترونیکی با موبایل است، تصریح کرد: این شرکت به دنبال انحصار گرایی و انحصار طلبی نیست بلکه تنها در صدد توسعه بازار است. و بیمهنامه الکترونیکی از طریق تلفن همراه راهاندازی خواهد شد

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱۱/۱٣

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!