پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

درسال گذشته صورت گرفت

صدای سپهر در گوش 400 هزارمشتری

نیوزبانک- صدای سپهر بانک صادرات با شماره تلفن (09602) در سال 90 به بیش از 402 هزار مشتری پاسخ داد.

صدای سپهر بانک صادرات با شماره تلفن (09602) در سال 90 به بیش از 402 هزار مشتری پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،بانک صادرات مرکز صدای سپهر که برای ارایه خدمات غیر حضوری، راهنمای و رفع مشکلات و دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادهای مشتریان در سال 89  راه اندازی شده و از بدو تاسیس تا پایان سال 90 توانسته است پاسخ گوی حدود 620 هزار نفر از مشتریان و متقاضیان باشد و کارشناسان این حوزه درسال گذشته به حدود 402 هزار نفر از هموطنان در زمینه‌های مختلف بانکی مشاوره و راهنمایی ارایه کرده‌اند و این میزان پاسخ گویی نشان‌دهنده رشد 28 درصدی نسبت به سال قبل است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تماس ها برای ارتباط با بخش‌های تلفن‌بانک، پرداخت قبوض، بانکداری اینترنتی و واریز یارانه‌ها بوده است و هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مرکز با شماره تلفن 09602 که در سراسر کشور قابل دسترس است، تماس بگیرند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/۲٤

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!