Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
نقش روابط عمومی ها در تبیین کارکردهای مثبت بانکداری اسلامی تشریح شد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

از سوی مدیر روابط عمومی بانک آینده :

نقش روابط عمومی ها در تبیین کارکردهای مثبت بانکداری اسلامی تشریح شد

نیوزبانک- مدیر روابط عمومی بانک آینده گفت: روابط عمومی ‏ها می‏ توانند با استفاده از ابزارهای اثرگذاری که دارند، فرهنگسازی و اطلاعرسانی کنند و مخاطبان و مشتریان را با منافع و کارکردهای مثبت بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی برای اقتصاد کشور و فضای کسبوکار آشنا سازند.

مدیر روابط عمومی بانک آینده گفت: روابط عمومی ‏ها می‏ توانند با استفاده از ابزارهای اثرگذاری که دارند، فرهنگسازی و اطلاعرسانی کنند و مخاطبان و مشتریان را با منافع و کارکردهای مثبت بانکداری اسلامی و اقتصاد مقاومتی برای اقتصاد کشور و فضای کسبوکار آشنا سازند.

به گزارش نیوزبانک-، محمود ترابیان با اشاره به این نکته که نظام بانکی، یکی از مهمترین و اثرگذارترین بخشهای اقتصادی کشور است، اظهار داشت: بهمنظور موفقیّت رویکرد اقتصاد مقاومتی، نظام بانکی باید حداقل انجام دو وظیفه را در صدر اولویتهای اجرایی خود قرار دهد. نخست اینکه با اتخاذ سیاستهای مدبرانه و عالمانه از ثبات اقتصادی و آرامش نظام پولی کشور صیانت و دیگر آنکه نقدینگی را جذب و آن را در مسیر تولید ملی، کارآفرینی، خود اتکایی و وابستگی کمتر اقتصاد به خارج، هدایت و مدیریت کند.

مدیر روابط عمومی بانک آینده خاطرنشان کرد: به همین دلیل نقش سياستگزاران و برنامهريزان فرهنگي و ارتباطی، بهخصوص رسانهها در ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای بانكداري اسلامي، بسيار حساس است.

وی در گفت و گو ستاد خبری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری ادامه داد: روابطعمومیها برای پیاده ‏سازی و فرهنگ ‏سازی اقتصاد مقاومتی در صحنه پولی-مالی میتوانند با برقراری ارتباط دوسویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و بهموقع نقش مؤثری را ایفا کنند.

ترابیان تصریح کرد: بهترین شرایط برای ترویج و عمل به قوانین و آیین‏ نامه‏ های مورد نظر، زمانی مهیا خواهد شد که افکار عمومی با درک درست از این قوانین برای پذیرش، رعایت و عمل به آنها، همراه و مجاب شوند و به همین دلیل روابطعمومی کارآمد، بهخوبی میتواند نقش مؤثری در ایجاد مفاهمه و درک متقابل بین سازمان خود و مخاطبان ایفا کند و از طریق برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی و ترغیب و اقناع آنها برای همکاری و سرمایهگذاری در راستای اجرای این رویکرد، تأثیرگذار باشد.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/۱٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!