Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
اولویت تسهیلات بانک توسعه تعاون متعلق به متقاضیان بخش تعاون است :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

سهمانی، مدیر عامل بانک:

اولویت تسهیلات بانک توسعه تعاون متعلق به متقاضیان بخش تعاون است

سهیلات اعطایی بانک توسعه تعاون 41 درصد رشد یافت

نیوزبانک- مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: با افزایش منابع این بانک جهت گیری سیاست ها با اولویت اعطای تسهیلات به متقاضیان بخش تعاون تنظیم شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: با افزایش منابع این بانک جهت گیری سیاست ها با اولویت اعطای تسهیلات به متقاضیان بخش تعاون تنظیم شده است.

به گزارش نیوزبانک، محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دومین نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه همکاری ها برای افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور که با حضور مدیران عامل اتحادیه های شرکت های تعاونی فعال در سالن جلسات این بانک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با بررسی گزارش عملکردی این بانک تا پایان آذر ماه سالجاری و مقایسه آن با دو سال گذشته در این رابطه گفت: روند تسهیلات اعطایی بانک 41 درصد رشد داشته است و بر این اساس پیش بینی می گردد که ظرف 3 ماهه پایانی سال این رقم از افزایش قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.

سهمانی اضافه کرد: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون با هدف حمایت و پشتیبانی مناسب از تشکل های تعاونی از اولویت های برنامه ای بانک تلقی می گردد و علاوه بر آن توسعه شبکه شعب با محوریت اصلاح ترکیب شعب نیز در دستور کار می باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه جایگاه این بانک را در شبکه بانکی مثبت ارزیابی کرد و افزود: 65 درصد پرتفوی تسهیلاتی بانک در قالب عقود مبادله ای، 28 درصد از آن مشارکتی و 7 درصد قرض الحسنه میباشد.

وی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی سهم بخش کشاورزی 27 درصد، صنعت و معدن 23 درصد، بازرگانی 16 درصد، مسکن 7 درصد و الباقی خدمات می باشد.

سهمانی با اشاره به اهم اقدامات این بانک از ابتدای سال تا کنون در این رابطه خاطرنشان کرد: ابلاغ بسته اعتباری مسکن، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان و استقرار نظام اعتبار سنجی و بهبود اصلاح فرایند صدور اطلاعیه و بخشنامه ها در زمره این اقدامات قلمداد میگردد.

ایشان افزود: مکان یابی مجدد شعب با هدف بهبود تجهیز منابع، استقرار سامانه بازرسی الکترونیکی، طراحی و راه اندازی سامانه متمرکز اطلاع رسانی در شعب، یکپارچه نمودن سیستم حسابداری و گزارشات از دیگر موارد است.

وی وضعیت خدمات دهی بانک را به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و اصل مشتری مداری مناسب خواند و اضافه کرد: بانک توسعه تعاون از تحرک، نشاط و انسجام مناسبی برخوردار است. به گونه ای که به دلیل همدلی و انسجام مطلوب میان مدیران این بانک، مسیر روبه رشد در جهت خدمات رسانی بهتر ترسیم شده است.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/۱٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!