پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک قوامین میزبان همایش نقش روابط‌عمومی‌و تبلیغات‌ در صنعت‌بانکداری

بانک قوامین میزبان دومین جلسه شورای سیاستگذاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری شد.

نیوزبانک- بانك قوامين ميزبان دومین جلسه شورای سیاستگذاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری شد.

به گزارش نیوزبانک ،دومین جلسه شورای سیاستگذاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" به میزبانی بانک قوامین در مجموعه فرهنگي ورزشي پاس قوامين برگزار و پيرامون برگزاری همایشی حرفهای و کیفی که نیازمند نگاه دقیق دغدغهمند به این حوزه است، بحث و تبادل و نظر شد.

در این جلسه كه با حضور احمدرضا خطیبی، مدیرعامل بانک قوامین، سیدغلامرضا کاظمی دینان مشاور رییس کل بانک مرکزی و رییس انجمن روابط عمومی ایران، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ، ابراهیم صفرلکی رییس شورای سیاستگذاری همایش و مدیرکل روابط عمومی بانک دی، هادی کمرئی دبیرکل همایش و مدیرکل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و جمعی از مدیران روابط عمومی سیستم بانکی برگزار شد پيرامون نحوه برگزاري همايش بررسي نقش روابط عمومي و تبليغات در صنعت بانكداري بحث و تبادل نظر گرديد.

بر پايه اين گزارش در اين جلسه احمدرضا خطيبي مدير عامل بانك قوامين در سخناني با اشاره به اصلاح وجهه بانك ها به عنوان يكي از وظايف روابط عمومي ها گفت : امروزه دلیل اینکه بانکداری مورد هجمه واقع می شود به این خاطر است که جامعه ما خود را بانک محور می داند و هر مشکلی که در اقتصاد پیش می آید بلافاصله بر گردن بانک مرکزی می اندازند. روابط عمومی ها باید کاری کنند تا مردم بدانند جامعه اقتصاد محور است و بانک یکی از ارکان آن است.

مدير عامل بانك قوامين روابط عمومي را پيشرو در سازمان قلمداد نمود و تصريح كرد:روابط عمومي مي بايست در فرايند تصميم سازي در سازمان ايفاي نقش نمايد و به عنوان پل ارتباطي سازمان با مخاطبان هدايت گر امور ارتباطي باشد.

وي هم چنين اظهار اميدواري كرد اين همايش گامي باشد براي تطهير و اصلاح چهره بانك ها رییس شورای سیاستگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری" نيز با حضور در اين همايش با اشاره به این مطلب که باید از دریچه روابط عمومی به امور بنگریم بر ضرورت تجليل از پيشكسوتان روابط عمومي در همايش مذكور تأكيد و اظهار اميدواري كرد: با برنامه ریزی مناسب بتوانیم حضور چشمگیر مدیران عالی بانک ها و سایر شخصیت های برجسته را در این همایش داسته باشیم تا نقش و کارکرد روابط عمومی بیش از پیش تبیین شود.

ابراهیم صفرلکی هم چنين افزود: باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت. لذا مدیران روابط عمومی باید تلاش کنند در این جلسات حضور پر رنگ تری داشته باشند و اگر فرار است در روابط عمومی به درستی نقش آفرینی کنیم، اولین نقش آفرینی برگزاری این همایش است.

مشاور رییس کل بانک مرکزی هم در اين همايش با اشاره به اين نكته كه این همایش می تواند نقش ما را به مدیران و سیستم بانکی بشناسد گفت: محله ای به نام روابط عمومی داریم که هر کس از در این محله وارد می شود ناچار است که مثبت نگر و زیبانگر باشد. زیرا غیر از این اگر بخواهد فکر کند نمی تواند نقش خود را ایفا نمايد. سیدغلامرضا کاظمی دینان در ادامه اظهار اميدواري كرد: دیگر همکاران روابط عمومی در سیستم بانکی حمایت خود را در این همایش داشته باشند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/٠۹

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!