Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک کشاورزی :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

انتصاب رئیس جدید روابط عمومی بانک کشاورزی

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی رضا لیاقت ورز را به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب کرد.

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی رضا لیاقت ورز را به سمت رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب کرد.

به گزارش نیوزبانک، در مراسمی که روز یکشنبه هفتم دی ماه سال جاری با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره،مدیران امور همچنین کارکنان روابط عمومی این بانک برگزار شد، فروغی فر ضمن قدردانی از تلاش های خسرو صادقزاده ، حکم انتصاب لیاقت ورز را ابلاغ کرد.
در این مراسم پیام دکتر شهیدزاده به شرح زیر قرا ئت شد:
با اتکال به خداوند متعال و در پرتو ارزش ها و اصول، ضمن رعایت صرفه و صلاح بیت المال و امانتداری و با برخورداری از تلاش،توفیق حوزه روابط عمومی را برای ارتقاء و تقویت جایگاه بانک مسئلت دارم و به گرمی و با مهربانی از همه دست هایی که به سمت ما آمده ، استقبال می کنیم و به گرمی آن ها را می فشاریم.
امیدوارم با مطالعه برنامه ها و با قدم های اساسی که برای عملیاتی شدن برنامه ها خواهیم داشت و با سیاست هایی که بانک پی می گیرد،بتوانیم بانکی سرافراز در بین بانک های کشور باشیم.
مطمئناً با وجود نیروی انسانی متعهد و شریف که واقعاً سرمایه معنوی ما هستند و به کارگیری از این سرمایه ها ان شاءالله راه حل ها را به لطف خدا و توجه شما عزیزان عملیاتی خواهیم کرد.
نقش راهبردی روابط عمومی نوین در بانک کشاورزی که همان اطلاع رسانی و اطلاع یابی با هدف رسیدن به تفاهم حداکثری با مخاطبان سازمان و هنر کاربرد خردمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار عمومی است را با توجه به فصول ذیل خواستارم :
1. شفاف سازی ارتباطی (آسان کردن روند اطلاع رسانی و ارایه اطلاعات)
2. دو سویه کردن ارتباطات
3. پاسخگو کردن واحدها
4. عقلایی کردن توقعات ( انقلاب توقعات فزاینده )
5. بسته بندی پیام متناسب با مخاطبان (توجه به حسن ، جنس ، تحصیلات ، موقعیت اجتماعی )
6. اطلاع رسانی خوب و به موقع
7. توجه به نقش ویژه بازخورد در روابط عمومی
8. ثبت و ضبط اطلاعات ( آرشیو اطلاعات )
9. کارآمد کردن نظام کارشناسی
در ادامه مراسم،محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک نیز در سخنان خود با اشاره به ابعاد گسترده فعالیت روابط عمومی انجام این فعالیت ها را وظیفه همه کارکنان در تمام سطوح دانست.

وی با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ روابط عمومی در تمام بخش های سازمان گفت: حضور و مشارکت در تمام فعالیت های حوزه های مختلف سازمان از ویژگی های بارز روابط عمومی است.فروغی فر در خاتمه سخنانش بر بهره گیری از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاهی رسانی، مجهز شدن به علم و فناوری روز تأکید کرد.

این گزارش می افزاید، در این مراسم مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت این بانک نیز در پیامی عنوان کرد:از جناب آقای دکتر شهید زاده مدیرعامل شایسته،متخصص، متعهد و پاکدست دولت تدبیر و امید که به اینجانب اعتماد کرد و بنده را به عنوان مدیر امور حوزه مدیریت معرفی کردند ، سپاسگزارم و امیدوارم که توانایی های من به تمامی در خدمت بانک کشاورزی قرار گیرد.
لذا تلاش می کنیم انتظارات رییس هیئت مدیره ومدیر عامل بانک درباره روابط عمومی نوین را به عنوان نقشه راهی در اجرای سیاست های عملیاتی حوزه به کار گیریم.
همچنین به خود و رییس جدید و همکاران محترم و عزیز حوزه یادآوری می کنم کارهایی که مدیران و همکاران عزیز در بانک کشاورزی انجام داده اند همه پیش روی ماست. ما شاهد بودیم که اینها موسفید کردند، عمر گذاشتند و بانک را به این مرحله رساندند.وقتی ما سرگرم کارهای خودمان بودیم، این عزیزان در مسیر و جاده ، درگیر چه خستگی هایی بودند، واقعاً مگر می شود زحمت این عزیزان را با زبان قدردانی کرد.ضمناً از همه بزرگوارانی که از گذشته تا کنون در سطوح مختلف این بانک مسئولیت بر عهده داشتند قدردانی می کنم.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/٠٨

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!