Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
برگزاری همایش سراسری مدیران و مسولان بانک قرض الحسنه مهر ایران :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

برگزاری همایش سراسری مدیران و مسولان بانک قرض الحسنه مهر ایران

نیوزبانک- با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره، معاونان و مدیران ستاد و شعب استانها، همایش سراسری مدیران بانک در ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره، معاونان و مدیران ستاد و شعب استانها، همایش سراسری مدیران بانک در ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش نیوزبانک، للـهگانی، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ابتدای این همایش ضمن تاکید جدی به مدیران استانها مبنی بر آموزش دقیق طرحهای صندوق خانواده، هیاتهای مذهبی و سازمانها و ادارات به کارکنان شعب از آنان خواست نسبت به توجیه کامل طرح اقدام کنند.

وی در ادامه به انتخاب مناسب روسای شعب اشاره و افزود: در حال حاضر با فعال شدن نظام پیشنهادات همگی باید در ارایه پیشنهادات و طرحهای جدید مشارکت نمایند. وی ادامه داد: تفاهم نامه های متعددی با سازمانهای مختلفی منعقد شده است که این گونه تفاهم نامه ها باید در استانها نیز عملیاتی شود.

در ادامه پدرام عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اینکه تمامی طرح ها به پرسنل صف منتهی میشود گفت: اگر طرحی به خوبی اجرایی نشود، مشکل از توجیه نامناسب پرسنل صف است. روسای شعب در صف مقدم اجرای طرح ها هستند.

وی افزود: مسائل رفاهی و تسهیلات کارکنان از دغدغه های مهم مدیر عامل و هیات مدیره بانک می باشد که در این خصوص اقداماتی بخصوص از سوی مدیر عامل با برگزاری جلسات با بانک مرکزی انجام شده است.

صمدی عضو دیگر هیات مدیره بانک ضمن ارائه پاورپوینتی به تشریح وضعیت مالی و برنامههای پیش روی بانک پرداخت و اظهار داشت: برای افزایش درآمدهای جاری بانک باید کانالهای جدید ایجاد درآمد شناسایی و اجرا شوند. وی همچنین طی ارائه آماری وضعیت مالی را به تفکیک در بخشهایی همچون منابع، مصارف، مطالبات و ... تشریح کرد.

موفقی اردستانی عضو دیگر هیات مدیره بانک ضمن تاکید بر برنامه ریزی قبلی برای اجرای سمینارها برای بهرهبرداری بهینه گفت: سمینارها بهتر است در دو مقطع ابتدای سال و پایان ششماهه اول برگزار شود. وی افزود: برای بهبود جایگاه برند بانک، باید نیازهای ناشناخته مشتریان شناسایی و برای آن نیازها خدمت جدید طراحی و ارائه شود.

شایان ذکر است این سمینار طی دو روز برگزار شد. در روز اول کارگروههایی به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای حل آن پرداختند که در پایان همایش رهنمودهای لازم از سوی مدیر عامل ارائه و مقرر شد مراتب از سوی اداره سازمان، برنامه ریزی و بازاریابی بانک بررسی و پس از طرح در هیات مدیره بانک اقدام لازم بعمل آید.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/٠٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!