پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

محمودی تصریح کرد:

افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان بانک شهر

نیوزبانک- مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد .

مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك،علیرضا محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد .
وی افزود: راه اندازی سامانه 8655 نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14 هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.
محمودی خاطر نشان کرد: در مجموع 90 درصد تماس های دریافت شده پاسخ داده شده است که همین موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان بانک شهر شده است .
مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر در ادامه افزود: این بانک با راه اندازی این سامانه و شعار نوآوری در خدمت در بستر الکترونیک ، بدون توسعه کمی شعب ، سعی در توسعه بانکداری الکترونیک دارد تا بتواند همواره با پاسخگویی به مشتریان ، رضایت آنان را همراه داشته باشد .
وی با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع از اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود ، تصریح کرد: از زمان راه اندازی این سامانه ، میزان تکریم ارباب رجوع از 25 درصد به 50 درصد افزایش یافته است که همین موضوع، نشان دهنده اعتماد مشتریان به بانک شهر است .

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/۱٠/٠٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!