پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک آینده جایزه بین‌المللی شعف مشتری را از آن خود کرد

نیوزبانک- بانک آینده جایزه جهانی شعف مشتری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (مِنا) را به خود اختصاص داد.

بانک آینده جایزه جهانی «شعف مشتری» در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (مِنا) را به خود اختصاص داد.

به گزارش نیوزبانک، جایزه رده الماس مراسم اعطای جایزه بینالمللی «شعف مشتری» از سوی «مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی» با هدف تقویت و نهادینهسازی فرهنگ مشتریمداری و آشنایی با آخرین روشهای آن که در شهر دبی، کشور امارات متحده عربی، برگزار شد، به بانک آینده رسید.

بانک آینده، بهجهت اتخاذ رویکرد استراتژیک ارزشآفرینی برای مشتریان و اقدامات ویژه در ابعاد مختلفی، همچون: «طراحی محصولات و خدمات نوآورانه» مبتنی بر نیاز مشتریان، «توجه به رضایت عمیق و وفادارسازی مشتریان»، «طراحی و پیادهسازی رویههای عملیاتی»، «پیگیری درخواستها و شکایات مشتریان در اسرع وقت»، «تسهیل فرآیندها با رویکرد مشتریمحور»، «توجه به ابعاد مختلف دانش مشتریان»، «توسعه ارتباطات با مشتریان» و ...، بهعنوان کاندیدای دریافت این جایزه، توانست بین بانکهای 25(بیست و پنج) کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، از سوی «مؤسسه جهانی فروش و بازاریابی» مورد تقدیر قرار گرفته و مفتخر به دریافت جایزه تندیس بینالمللی «شعف مشتری» (Customer delight) و گواهینامههای «تعالی مشتریمداری» (Customer Service Excellence) و «مشتریمداری مطلوب و متمایز» (Exceptional & fantastic Customer Services) گردد.

گفتنی است؛ «شعف مشتری» مفهومی جدید و توسعهیافته از رضایت مشتری است که سطح متعالی از «اعتمادسازی»، «وفادارسازی» و «مطلوبیت» از نقطهنظر «ارائه خدمات و محصولات» نزد مشتریان را بیان مینماید.

منبع:
تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠۹/۱٠
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!