Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
تلفن‌بانک صادرات به 61 میلیون تماس پاسخ داد :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در سال گذشته:

تلفن‌بانک صادرات به 61 میلیون تماس پاسخ داد

نیوزبانک-سامانه تلفن‌بانک، بانک صادرات در سال 90 به بیش از 61 میلیون و 600 هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

سامانه تلفن‌بانک، بانک صادرات در سال 90 به بیش از 61 میلیون و 600 هزار تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،بانک صادرات برای ارایه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار درشعب بانک و سفرهای درون شهری، سامانه تلفن‌بانک را راه‌اندازی کرده که این سامانه در سال گذشته پاسخ گوی 61 میلیون و 600 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است و این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش درهزینه‌ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را به صورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می‌توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بردریافت خدمات تلفن‌بانک ازمشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند. گفتنی است مشتریان برای استفاده از سامانه تلفن‌بانک بانک صادرات ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!