پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

حسین عیوضلو خبرداد:

بازاریابی ضربتی در دستور کار کمیته توسعه بازار بانک توسعه صادرات

نیوزبانک-عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات از قرار گرفتن برنامه جدید بازاریابی ضربتی با هدف شناسایی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به صادرکنندگان بالفعل خبر داد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات از قرار گرفتن برنامه جدید بازاریابی ضربتی با هدف شناسایی فعالان اقتصادی و مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به صادرکنندگان بالفعل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، حسين عيوضلو كه به همراه جمعي از مديران ارشد بانک توسعه صادرات  به استان همدان سفر كرده بود در جمع كاركنان شعبه بانك توسعه صادرات حضور يافت و به تشريح برنامه اين بانك براي بازاريابي ضربتي پرداخت كه در دستور کار کمیته توسعه بازار بانک توسعه صادرات است.

بنابر اين گزارش، عضو هيات مديره بانك توسعه صادرات با تاكيد بر اين نكته كه برنامه بازاريابي و اعتباري شعبه همدان نبايد فقط به شهر همدان محدود شود افزود: بايد بر شناسايي پتانسيل هاي كل استان تمركز كنيم. وي گفت: شعبه همدان بانك توسعه صادرات فقط شعبه اين بانك در شهر همدان نيست و بايد با صادركنندگان و مشتريان بالقوه در هريك از شهرستان‌هاي استان، روابط دوستانه و مستمري برقرار شود.

عيوضلو  ادامه داد: براي اجرايي كردن و عملياتي كردن برنامه بازاريايي جديد بايد  با برنامه اي زمان‌بندي شده فهرست تمام مشترياني كه داراي پتانسيل صادراتي هستند تهيه شود و هر كدام از كاركنان شعبه در يكي از شهرستان‌هاي استان فعال شود و نبايد توسعه فعاليت ها را منوط با احكام اداري موجود شود زيرا در بانك توسعه  صادرات پتانسيل خوبي براي حمايت از توسعه فعاليت ها وجود دارد.

وي يادآور شد: در شرايط فعلي كه امكان افزايش نيروي انساني در شعبه همدان بانك توسعه صادرات وجود ندارد كمبود نيرو را با آموزش مداوم غيرحضوري و ارتقاي توانايي كاركنان براي بازاريابي جبران خواهيم كرد و كارشناسان اعتباري هم بر حسب ضرورت به شعب اعزام خواهند شد.

عضو هيات مديره بانك توسعه صادرات در بخشي ديگر از سخنان خود گفت: براي فعال شدن در بحث ارائه  خدمات  و تسهيلات بايد راهكارهايي متناسب با شرايط و وضعيت هر يك از شعب در نظر بگيريم و متناسب با شرايط شعبه اتخاذ تصميم كنيم.

بايد فرهنگ سازي شود تا مشتريان مزاياي ثبت شركت حقوقي را بدانند

در ادامه رئيس شعبه همدان كه ميزبان عضو هيات مديره و مديران ارشد بانك توسعه صادرات بود در بخشي از اين نشست با تشريح وضعيت صادرات استان گفت: تمركز صادرات اين استان در بخش كشاورزي است و محصول استراتژيك آن كشمش است. محصولات غذايي، سيب زميني، فرش، صنايع سفالي هم از ديگر محصولات توليدي و صادراتي استان است.

بنابر گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات،  عبدالرضا نادري پور، با شمردن نقاط قوت و معضلات شعبه اين بانك در استان همدان از جمله درجه اين شعبه ادامه داد: در حال حاضر طبق دستورالعمل هاي موجود بيشتر تسهيلات بانك بايد در اختيار مشتريان حقوقي قرار گيرد درصورتي كه بخش عمده محصولات اين استان در بخش كشاورزي است و  70 درصد مشتريان شعبه فعال حقيقي هستند و بايد فرهنگ‌سازي اين امر صورت گيرد.

بنابراين گزارش، هيات اعزامي  با تشريح امتيازات سياست اخير بانك مبني بر افزايش سقف اعتباري مشتريان حقوقي نسبت به مشتريان حقيقي بر لزوم فرهنگ سازي و آگاه كردن مشتريان حقيقي از آثار و تبعات مثبت فعاليت در قالب حقوقي تاكيد كردند.

 

  حسين عيوضلو و مديران بانك توسعه صادرات در ادامه سفر خود به استان همدان از مجتمع هاي كشت و صنعت احيايي بازديد كردند. در اين مجتمع فعاليت هاي متنوع كشاورزي و دامي نظير توليد گل هاي طبيعي، توت فرنگي، پرورش گوسفند و گاو صورت مي گيرد.

اين  مجتمع كشت و صنعت كه توسط يكي از صادركنندگان نمونه استان اداره مي شود با عمران و آبادي  مناطقي ايجاد شده است كه در ابتدا زمينه مناسبي براي اين فعاليت نداشته اند و در حال حاضر محصولات سيب زميني آن به كشور عراق صادرمي شود.

در اين سفر، مدير امور بين الملل، مدير امور پشتيباني و منابع انساني، مدير امور حراست، رئيس اداره بازاريايي، رئيس اداره روابط عمومي و بين الملل و يكي از مديران اعتباري بانك توسعه صادرات،عيوضلو را همراهي مي‌كردند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۱/٠۲/۱٣

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!