Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 37

Warning: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/newsbank/public_html/inc/theme_head_title.php on line 38
عنوان «کارشناس برتر» دهمین سمپوزیوم روابط عمومی کشور به بانک انصار رسید :: پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

عنوان «کارشناس برتر» دهمین سمپوزیوم روابط عمومی کشور به بانک انصار رسید

نیوزبانک- عنوان کارشناس برتر دهمین سمپوزیوم روابط عمومی کشور به بانک انصار رسید و آقای مهدی آرکونتن ازهمکاران در روابط عمومی اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار از سوی داوران سمپوزیوم به عنوان یکی از 4 کارشناس برتر روابط عمومی در سال 1393 برگزیده شد.

عنوان کارشناس برتر دهمین سمپوزیوم روابط عمومی کشور به بانک انصار رسید و آقای مهدی آرکونتن ازهمکاران در روابط عمومی اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار از سوی داوران سمپوزیوم به عنوان یکی از 4 کارشناس برتر روابط عمومی در سال 1393 برگزیده شد.

به گزارش نیوزبانک، در دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور که روزهای ششم و هفتم آبانماه در سالن اجتماعات برج میلاد و با حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(ایپرا) از کشور ترکیه و صاحبنظرانی از کشورهای اروپایی برگزار شد و رتبه برتر مشتری مداری در میان ده ها روابط عمومی دستگاه های اجرایی و موسسات خصوصی، به صورت منحصر به فرد به بانک انصار اختصاص یافت، عنوان کارشناس برتر نیز به یکی از کارکنان بانک انصار تعلق گرفت و آقای مهدی آرکونتن به دلیل کسب امتیازات لازم از سوی داوران و براساس شاخص های تعیین شده، به این عنوان دست یافت و لوح تقدیر مربوطه را دریافت کرد.

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!