پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

دکتر طالبی:

راهبران خدمات مدیران راهبردی شعبه هستند

نیوزبانک-طرح راهبران خدمات بانک کشاورزی گامی برای اجرای برنامه های بازاریابی و ارتباط حوزه های ستادی با شعب این بانک است که می تواند در آینده بانک اثر گذار باشد.

طرح راهبران خدمات بانك كشاورزي گامي براي اجراي برنامه هاي بازاريابي و ارتباط حوزه هاي ستادي با شعب اين بانك است كه مي تواند در آينده بانك اثر گذار باشد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،دكتر محمد طالبي رئيس هيئت مديره و مدير عامل بانك كشاورزي روز چهارشنبه هفتم آبان در همايش سراسري راهبران خدمات اين بانك با بيان مطلب فوق از همه همكاراني كه در راهبري و اجراي اين طرح تلاش مي كنند قدرداني كرد و گفت: در حوزه تجهيز منابع همواره سوالاتي مطرح مي شود كه بايد درباره آن فكركرده و چاره انديشي كنيم.

وي تصريح كرد:توليد فكر و انديشه بايد مثمر ثمر باشد و راه حل بسياري از مسائل مربوط به حوزه تجهيز منابع نزديك تر شدن به شعب است.

دكتر طالبي با بيان اينكه راهبران خدمات مديران راهبردي شعبه هستند و بايد اختيارات و انگيزه هايي داشته باشند كه در ارتباط مستقيم با شعب مسايل را رفع و به آن خاتمه دهند، تصريح كرد: طرح راهبران خدمات بانك كشاورزي مي تواند نقطه شروعي براي تحقق اين موضوع باشد.

مديرعامل بانك كشاورزي با اشاره به الگوي مديريت راهبردي شعب، بر ضرورت تعريف ساز و كار پاسخ دهي براي آن ها تأكيد كرد وگفت: مدير راهبردي شعب بايد پاسخگوي مسايل شعب باشند و در برابر آن سيستم انگيزشي نيز داشته باشيم تا اين طرح را به طور جدي پيگيري و اجرا كنند.

وي خاطر نشان كرد: اگركساني كه به عنوان راهبران خدمات انتخاب مي شوند اختيار و توان حمايت از برخي تصميمات شعب را داشته باشند ، ساز و كار موجود موثرتر خواهد شد.

دكتر طالبي در بخش ديگري از سخنانش شرايط رقابتي حاكم بر نظام بانكي را ناشي از آن دانست كه بازاريابي نظام بانكي براي مشتري مبتني بر جذب منابع است.
وي با بيان اينكه جذب منابع و ميزان سپرده ها شاخص موفقيت در سيستم بانكي شده است متذكر شد: در هيچ جاي دنيا اين شاخص مرسوم نيست زيرا رقابت براي جذب سپرده، بانك ها را وارد كارهاي خطرناك مي كند.

مديرعامل بانك كشاورزي گفت: اين مداري كه نظام بانكي برآن قرار گرفته و بازاريابي براي تجهيز منابع است، موجب فساد مي شود و نتيجه آن داشتن يك بانك پر مخاطره است.

وي اضافه كرد: بانك كشاورزي سال هاست كه باو جود حاكم بودن چنين شرايطي اينگونه عمل نكرده و لذا در سلامت بيشتري قرار دارد .

دكتر طالبي گفت: راهبران خدمات بانك كشاورزي به عنوان حلقه ارتباطي با شعب نبايد فرهنگ بانك كشاورزي را به اين سمت ببرند و به هر قيميت تجهيز منابع كنند.

وي خاطر نشان كرد: طي سال هاي گذشته كه نرخ سود سپرده هاي ديگر بانك ها و موسسات بالا بود، ميانگين رشد سپرده هاي بانك كشاورزي بالاتر از ميانگين نظام بانكي بود.

دكتر طالبي اولين وظيفه راهبران خدمات را فرهنگ سازي، مواظبت كردن و مديريت ريسك دانست و گفت: وجود مطالباتي كه وصولش امكانپذير نباشد سرعت را براي رسيدن به هدف كم مي كند.

وي با اشاره به اينكه بخش عمده اي از فعالان بخش كشاورزي مشتري بانك كشاورزي بوده و هستند ، ارائه راه حل براي جذب اين دسته از مشتريان را ضروري دانست.

دكتر طالبي در بخش پاياني سخنانش با تأكيد بر ضرورت وجود راهبران خدمات در شعب خاطر نشان كرد: راهبران خدمات همواره بايد به اين موضوع توجه داشته باشند كه ما نمي خواهيم وارد كارهاي پر مخاطره شويم.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٨/۱۱
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!