پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در جشنواره برترین های روابط عمومی‌ ایران؛

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران در ارتباطات الکترونیکی برتر شد

نیوزبانک-روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران براساس رأی هیأت داوران یازدهمین "جشنواره برترین های روابط عمومی ایران" در بخش "ارتباطات الکترونیک" به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران براساس رأی هیأت داوران یازدهمین "جشنواره برترین های روابط عمومی ایران" در بخش "ارتباطات الکترونیک" به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

به گزارش پايگاه خبري نيوزبانك،در اين جشنواره 130 روابط عمومي با ارسال 320 اثر در 9 رشته ارتباطي- فرهنگي در سطح ملي و استاني به رقابت پرداختند.

بخشهاي رقابتي اين جشنواره در 9 رشته شامل پژوهش ارتباطي، برنامه ريزي، مديريت راهبردي، خلاقيت و نوآوري، ارتباط رسانهاي، اطلاع رساني، ارتباطات الكترونيكي، تكريم ارباب رجوع و مهندسي فرهنگي بود.

اداره روابط عمومي و بين الملل بانك توسعه صادرات در اين جشنواره با ارسال آثار برتر خود در حوزههاي ارتباطات رسانهاي، ارتباطات الكترونيك، تكريم ارباب رجوع و اطلاع رساني حضور داشت.

طرح ارسالي بانك توسعه صادرات ايران براي ارتباطات الكترونيك، وب سايت بانك به نشاني edbi.ir و پايگاه خبري "رويداد" بود كه موجب انتخاب اين بانك به عنوان روابط عمومي برتر شد. خبرنامه رويداد به صورت الكترونيك و داخلي بوده و صرفا از طريق اينترنت منتشر ميشود. رويداد توانسته پل ارتباطي موفقي براي ارتباط مديران و كاركنان در بانك توسعه صادرات باشد. مديريت وبسايت پنج زبانه بانك توسعه صادرات ايران و سايت خبري رويداد به عهده اداره روابط عمومي و بين الملل اين بانك است.

مخاطب شناسي اولويت اصلي روابط عموميها

اين گزارش ميافزايد: در مراسم اختتاميه يازدهمين جشنواره برترين هاي روابط عمومي ايران كه به همت مؤسسه آرمان برگزار شده بود، مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي، اساتيد، كارشناسان، متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومي حضور داشتند و در اين مراسم از 27 روابط عمومي برتر كشور از جمله روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران تجليل شد.

آقاي محمد خدادي مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي در اين مراسم با اشاره به اولويتهاي اطلاع رساني روابط عموميها گفت: مخاطب شناسي بايد در اولويت اصلي روابط عموميها قرار گيرد.

آقاي خدادي با اشاره به اخلاق مداري در فعاليتهاي روابط عمومي بيان داشت: براي برقراري ارتباط مؤثر و سازنده بايد از اخلاق شروع كرد و بجاي انتظار داشتن از ديگران، روابط عموميها آغازگر اخلاقمداري باشند.

همچنين در اين مراسم بيانيه هيأت داوران جشنواره قرائت شد. در اين بيانيه اعلام شد كه روابط عموميها به اين باور و اعتماد به نفس قوي برسند كه قلب اطلاعاتي، ارتباطي، مشورتي و تسهيلگر در همه ارتباطات و مناسبتهاي درون و برون سازماني هستند.


تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٨/۱۱

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!