پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

رییس هیئت مدیره بانک ایران زمین:

بانک ایران زمین بانک برتر خواهد شد

نیوزبانک-دومین نشست تخصصی مدیران استانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شعب با هدف برنامه ریزی، شناخت فرصتها و بررسی تحولات در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

دومین نشست تخصصی مدیران استانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شعب با هدف برنامه ریزی، شناخت فرصتها و بررسی تحولات در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نيوزبانك، محمد رضا امیرحسنخانی رئیس هیئت مدیره با بیان ضرورت تشکیل جلسات همفکری و هم اندیشی اظهار داشت: آنچه مسلم است در این جلسات می توان به شناخت بهتری از توانایی ها و مشکلات موجود دست یافت و مسائل را به نقد و بررسی گذاشت.

وی در خصوص تلاشهای انجام شده برای تشکیل بانک ایران زمین گفت: موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین از موسسات شاخص و پیشرو در کشور بوده است، که با تلاش و پیگیری های فراوان به بانک ایران زمین تبدیل شد و از ابتدا اینگونه مطرح شد که این بانک باید در خور نام ایران زمین باشد. آنچه مسلم است، این بانک با تجربیات بدست آمده در موسسه مولی الموحدین تشکیل شده است و یقیناً در آینده نزدیک به یک بانک برتر تبدیل خواهد شد و جایگاه واقعی خود را بدست خواهد آورد.

مدیر عامل بانک ایران زمین نیز با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته اظهار داشت: امیدوارم این جلسات موجب رشد و تعالی بانک شود و بتوانیم ضمن حل مشکلات ساختاری بانک موانع را پشت سر گذاشته و در بازار رقابت حضوری موفق داشته باشیم.

سیدعلی با تاکید بر اهمیت آموزش پرسنل گفت: گامهای موثر و مثبتی در حوزه آموزش پرسنل برداشته شده است و مسئولین شعب باید ضمن مشارکت دادن پرسنل در تصمیم سازی و تصمیم گیریها از قابلیتهای موثر این نیروها در سایر زمینه ها نیز استفاده کنند.

مجید شایسته معاونت عملیات بانکی در این جلسه ضمن ارائه گزارش آماری از شعب بانک در استانهای مختلف از مسئولین شعب خواست در جهت تحقق اهداف بانک تلاش بیشتری نمایند.

وی افزود: باید با شناخت و بررسی اهلیت مشتری از ایجاد مطالبات معوق جلوگیری کنیم و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان قدم برداریم. ما می توانیم با آموزش کارکنان و تکریم مشتریان، شبکه ای از مشتریان وفادار و متعهد به بانک ایران زمین ایجاد کنیم، که خود سبب ایجاد ارزش افزوده برای مشتری و بانک خواهد شد.

در این جلسه مدیران شعب به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت خود در 6 ماهه نخست سال پرداختند و در خصوص رفع مشکلات و آماده سازی بستر مناسب برای جذب مشتری به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

تاریخ خبر: ۱٣۹٣/٠٧/٣٠
کلمات کلیدی :

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!